گفت‌وگو|

خداداد: ساعی نقطه اتکای تکواندوکاران است/ هیچ حریف ضعیفی در المپیک وجود ندارد

7:45 - 31 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۹۸۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
خداداد: ساعی نقطه اتکای تکواندوکاران است/ هیچ حریف ضعیفی در المپیک وجود ندارد
پیشکسوت تکواندو گفت: یک ورزشکار باید از نظر روحی و روانی در بهترین فرم باشد تا بتواند مدال المپیک کسب کند.

بهزاد خداداد در گفت‌وگو با میزان، درباره پیش‌بینی خود از عملکرد تکواندوی ایران در المپیک اظهار داشت: در چند وقت اخیر با نتایج خوبی که تکواندو کسب کرده، انتظار می‌رود این روند رو به رشد ادامه دار باشد تا ان‌شاالله در المپیک مدال بگیریم. این کار سختی است، اما هیچ چیز برای ما نشد ندارد.

وی افزود: هر ۴ تکواندوکار ایران شانس کسب مدال در المپیک پاریس را دارند. یک ورزشکار باید از نظر روحی و روانی در بهترین فرم باشد تا بتواند مدال المپیک کسب کند. در هر وزن بهترین‌ها در این میدان بزرگ حضور دارند و حتی یک بازیکن بد هم در المپیک وجود ندارد، چون همه برای مدال می‌جنگند.

پیشکسوت تکواندو با بیان این مطلب که المپیک با هیچ میدانی قابل مقایسه نیست، گفت: کادرفنی بیش از هر شخص دیگری دوست دارد بازیکنان نتیجه بگیرند و امیدوارم در روز مسابقه با کوچینگ صحیح و کشیدن کارت‌های به موقع به المپین‌ها کمک کنند. برای مجید افلاکی و مینو مداح آرزوی بهترین‌ها را دارم.

خداداد درباره تاثیر حضور هادی ساعی در کنار ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد وجود ساعی به عنوان پرافتخارترین المپین ایران به تیم کمک می‌کند. او می‌تواند نقطه اتکای المپین‌ها باشد و نقش بسزایی در موفقیت احتمالی تکواندوکاران کشورمان در پاریس خواهد داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *