گفت‌وگو|

مداح: می‌دانیم از المپیک چه می‌خواهیم/ کیانی و نعمت‌زاده حرفه‌ای هستند

7:45 - 29 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۶۱۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مداح: می‌دانیم از المپیک چه می‌خواهیم/ کیانی و نعمت‌زاده حرفه‌ای هستند
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: مسئولان ورزش و مردم نتایج را دنبال می‌کنند و می‌دانیم چه توقعی دارند، اما نباید این موضوع فشار روانی روی مبینا و ناهید ایجاد کند.

مینو مداح در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده پیش از مسابقات تکواندوی المپیک پاریس، اظهار داشت: المپین‌های از نظر روحی و آمادگی جسمانی شرایط بسیار خوبی دارند و در اردوی فرانسه هم این آمادگی بیشتر شد. دو نماینده سرحال و باتجربه داریم که می‌توانند توانایی فنی خود را روی شیاپ جانگ پاریس به رخ رقیبان بکشند.

وی افزود: مبینا نعمت‌زاده در ۱۹ سالگی بسیار باتجربه است و ناهید کیانی هم که آنقدر در این سال‌ها خوب بوده که نیازی به تعریف ندارد. هر دو المپین ما حرفه‌ای هستند و امیدوارم در پاریس بچه‌ها در بهترین فرم باشند تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

توقعات مسئولان و مردم نباید فشار روانی روی مبینا و ناهید ایجاد کند

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان با اشاره به اینکه می‌دانیم از المپیک چه می‌خواهیم، گفت: مسئولان ورزش و مردم نتایج را دنبال می‌کنند و می‌دانیم چه توقعی دارند، اما نباید این موضوع فشار روانی روی مبینا و ناهید ایجاد کند. خودمان می‌دانیم هدفمان چیست و چه می‌خواهیم، اما انرژی مثبت مردم می‌تواند بیش از هر چیز دیگری به المپین‌ها کمک کند.

مداح ادامه داد: وزیر ورزش و مسئولان کمیته ملی المپیک در جلسات به قدری مشرف به تکواندوی بانوان صحبت می‌کردند که انگیزه ما هم بیشتر از قبل شد. مسئولان خیلی حرفه‌ای رفتار کردند که همین موضوع باعث می‌شود ما راحت‌تر کار کنیم.

بچه‌ها به هیچ چیز جز موفقیت در المپیک فکر نمی‌کنند

وی تصریح کرد: بچه‌ها تمام وقتشان را در اردو بودند و به هیچ چیز جز موفقیت در المپیک فکر نمی‌کنند. المپیک میدان بهترین‌ها است و نمی‌توان از الان هیچ چیز را پیش‌بینی کرد، اما ان‌شاالله حاصل این همه سختی، کسب مدال خوشرنگ برای مبینا و ناهید باشد.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون تکواندو یک تیم حرفه‌ای برای بررسی شرایط المپین‌ها داشت و هر روز جدول را بررسی می‌کرد. همین موضوع باعث شده بود تا ما با خیال راحت‌تر کار فنی را انجام دهیم. باید از هادی ساعی تشکر کنم که دلسوزانه کنار ما بود و همیشه روی روند نتیجه‌گیری تیم تأثیر مثبت داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *