گفت‌وگو|

ساعی: شرایط المپین‌ها ایده‌آل است/ پشت هر موفقیت تکواندو یک تیم همدل ایستاده است

7:45 - 19 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۲۷۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ساعی: شرایط المپین‌ها ایده‌آل است/ پشت هر موفقیت تکواندو یک تیم همدل ایستاده است
رئیس فدراسیون تکواندو می‌گوید همه چیز را از مدت‌ها قبل پیش‌بینی کرده‌اند و کادرفنی تیم ملی هم شبانه روز کار می‌کند تا اتفاق خوبی برای تکواندوی ایران در المپیک بیفتد.

هادی ساعی در گفت‌وگو با میزان درباره شرایط المپین‌های تکواندو اظهار داشت: اردوی فرانسه برای المپین‌های تکواندو خوب بود و با برنامه کشور فرانسه را انتخاب کردیم. ما در هر دو بخش مردان و بانوان ۲ نماینده داریم که ان‌شاءالله تا زمان آغاز بازی‌های المپیک پاریس به آمادگی ۱۰۰ درصد می‌رسند. شرایط المپیکی‌ها ایده‌آل است و از نظر ذهنی هم تا اندازه زیادی آماده حضور در پاریس هستند.

وی ادامه داد: مسیر کسب سهمیه المپیک به خودی خود برای تمام کشور‌های دنیا سخت است و پیچ و خم زیادی دارد و حالا که در این راه موفق بودیم، امیدوارم بتوانیم در المپیک هم موفق باشیم. همه چیز را از مدت‌ها قبل پیش‌بینی کرده‌ایم و شرایط جدولی ملی‌پوشان را می‌دانیم. کادرفنی هم شبانه روز کار می‌کند تا اتفاق خوبی برای تکواندوی ایران در المپیک بیفتد.

با یک تیم جدید این افتخارات را کسب کردیم

رئیس فدراسیون تکواندو درخصوص قهرمانی تیم‌های مردان و زنان در جام جهانی تصریح کرد: تیم مردان عملکرد قابل قبولی داشت و همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم توانست قهرمانی دوره گذشته را تکرار کند که برای ما افتخار بزرگی بود. نکته جالب اینجاست که هیچ یک از ملی‌پوشان در دوره گذشته همراه تیم نبودند و با یک تیم جدید این افتخارات را کسب کردیم.

وی افزود: تیم بانوان هم ما را سربلند کرد و اینکه درهر دو بخش با تکواندوکاران جوان و کادر جدید توانستیم قهرمان شویم، برای ما امیدبخش است و این عملکرد تیم مدیریتی، فدراسیون را به آینده امیدوار می‌کند.

امیدوارم روز‌های خوب تکواندو ادامه داشته باشد

ساعی درباره روز‌های سخت پیش رو گفت: در فدراسیون تکواندو همه با هم در قالب یک تیم کار می‌کنیم و حتی یک روز هم از دست نمی‌دهیم. به قدری تعداد مسابقات و برنامه‌ها زیاد است که گاهی اوقات واقعا بچه‌ها خسته می‌شوند، اما نتایج غرورآفرین ملی‌پوشان خستگی را از تن ما خارج می‌کند.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان خاطرنشان کرد: تکواندو بابت هر افتخاری کسب می‌کند، یک تیم مدیریتی، اجرایی و فنی پشت آن ایستاده که باید این همبستگی ادامه دار باشد. قهرمان شدن کار هرکسی نیست و قهرمان ماندن از آن هم سخت‌تر است و امیدوارم روز‌های خوب تکواندو ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *