گفت‌وگو|

رحیمی: قهرمانی در جام جهانی تکواندو کار بزرگی بود/ ورزشکاران و مربیان مستعد را شناسایی می‌کنیم

7:45 - 13 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۲۶۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رحیمی: قهرمانی در جام جهانی تکواندو کار بزرگی بود/ ورزشکاران و مربیان مستعد را شناسایی می‌کنیم
دبیر فدراسیون تکواندو گفت: برنامه ما برای المپیک ۲۰۲۸ از همین الان شروع شده و از هر فرصتی برای شناسایی تکواندوکاران و مربیان جوان استفاده می‌کنیم.

اصغر رحیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم‌های مردان و بانوان تکواندو در جام جهانی اظهار داشت: خداراشکر در هر دو بخش مردان و زنان عالی بودیم. یک مسئله عملکرد و یک نتیجه داریم که در هر دو بخش بچه‌ها خیلی خوب بودند و هوشیار کار کردند و از نظر فنی رضایت ما را جلب کردند.

وی افزود: با کادری متفاوت و بدون المپین‌ها کار بزرگی انجام دادیم که در خاک کره جنوبی به قهرمانی رسیدیم. الان بچه‌ها به این خودباوری رسیده‌اند که از پس هر حریفی بر می‌آیند.

برنامه ما برای المپیک ۲۰۲۸ از همین الان شروع شده

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو درباره اینکه آیا استفاده از مربیان متفاوت ادامه دار است، گفت: علاوه بر ورزشکاران، در بخش مربیان هم استعدادیابی می‌کنیم. دست فدراسیون از نظر نیروی انسانی باز است و خداراشکر به همه افراد مستعد این فرصت داده شده تا خودی نشان دهند و در ادامه هم از مربیان دیگری بهره می‌بریم.

رحیمی افزود: کادرفنی تیم‌های ملی همراه با ورزشکاران در کمپ فرانسه هستند و فرصت خوبی بود تا دیگر مربیان را محک بزنیم. برنامه ما برای المپیک ۲۰۲۸ از همین الان شروع شده و از هر فرصتی برای شناسایی تکواندوکاران و مربیان جوان استفاده می‌کنیم.

تمرینات هر ۴ تکواندوکار المپیکی ما روی برنامه پیش می‌رود

دبیر فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی‌های داخل سالن هم از مربیان متفاوت استفاده می‌شود، گفت: قطعاً همین کار را می‌کنیم و برای بازی‌های داخل سالن که در تایلند برگزار می‌شود هم تیم جوانی اعزام می‌کنیم و هم از مربیان متفاوت استفاده خواهیم کرد.

رحیمی درباره شرایط المپین‌های تکواندو خاطرنشان کرد: تمرینات هر ۴ تکواندوکار المپیکی ما روی برنامه پیش می‌رود و پس از بازگشت از فرانسه بچه‌ها چند روز استراحت دارند و سپس تمرینات تا بازی‌های المپیک فرانسه ادامه خواهد داشت تا تیم با ۱۰۰ درصد آمادگی در این رویداد بزرگ حاضر شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *