سلیمی: کسب مدال المپیک برای هر ورزشکاری بسیار باارزش است/ کیانی: نگرش‌ هاشمی باعث شده حس دوستانه‌ای نسبت به وی داشته باشیم

10:52 - 21 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۷۹۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سلیمی: کسب مدال المپیک برای هر ورزشکاری بسیار باارزش است/ کیانی: نگرش‌ هاشمی باعث شده حس دوستانه‌ای نسبت به وی داشته باشیم
تکواندوکاران المپیکی کشورمان به اظهار نظر درباره شرایط خود پیش از حضور در این رقابت‌ها پرداختند.

خبرگزاری میزان - آرین سلیمی، تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم کشورمان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: امروز در جمع المپین‌های اعزامی به پاریس، باحضور وزیر ورزش و جوانان هستیم، این دیدار‌ها و نشست‌ها بسیار باعث دلگرمی است، ضمن اینکه ایشان روز گذشته هم بازدیدی از محل تمرین ما داشتند.

وی‌دامه داد: از کیومرث هاشمی بابت افزایش چهار برابری پاداش‌ها به مدال آوران بازی‌های پاریس قدردانی می‌کنم این موضوع انگیزه ورزشکاران را بیشتر می‌کند.

ملی‌پوش المپیکی تکواندو گفت: اردو‌ها به خوبی سپری می‌شود و خدا را شکر شرایط خوبی داریم. کسب مدال المپیک برای هر ورزشکاری بسیار باارزش است و همه ما برای رسیدن به آن نهایت تلاش خود را خواهیم کرد. 

ناهید کیانی، دیگر تکواندوکار المپیکی کشورمان نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بسیار خوشحالم که پیش از اعزام به بازی‌های پاریس، دیدار صمیمانه‌ای برای ورزشکاران و خانواده‌هایشان با وزیر ورزش و جوانان فراهم شده است.

وی ادامه داد: جای خرسندی است، که امروز از خانواده‌ی ورزشکاران نیز تجلیل می‌شوند چراکه ما ورزشکاران هرچه داریم، از خانواده، پدر و مادر‌های مان است، قدردان آن‌ها هستیم.

ملی‌پوش تکواندوی بانوان در المپیک پاریس گفت: هاشمی وزیر ورزش و جوانان نشست‌های صمیمانه‌ای با ورزشکاران داشته و دارند، پیش‌تر هم به منزل ما آمده بودند. نوع نگرش‌شان باعث شده که ما ورزشکاران حس دوستانه‌ای نسبت به ایشان داشته باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *