گفت‌وگو|

ساعی: نتایج تکواندو در المپیک حاصل یک کار تیمی بود/ برای این موفقیت زجر زیادی کشیدیم

7:45 - 24 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۱۲۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ساعی: نتایج تکواندو در المپیک حاصل یک کار تیمی بود/ برای این موفقیت زجر زیادی کشیدیم
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در این مدت زجر‌های زیادی کشیدیم، اما خداراشکر در المپیک جواب خیلی‌ها را دادیم.

هادی ساعی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تاریخی تکواندو در المپیک پاریس اظهار داشت: در تمام مدتی که ورزش حرفه‌ای می‌کردم به خاطر ندارم برای خودم گریه کرده باشم، اما بخاطر تک تک المپین‌های تکواندو اشک ریختم، چون آن‌ها جواب زحمات خود را گرفتند و از این بابت خداراشکر می‌کنم. مبارک همه مردم باشد که در این مسیر کنار ما بودند.

وی با اشاره به سختی این مسیر گفت: دیگر کمتر کسی است که نداند چه زجر‌هایی کشیدیم تا تکواندو را به مسیر موفقیت برگردانیم. برخی‌ها هرکاری کردند تا ما را خسته کنند، اما نمی‌دانستند که انرژی مردم، ملی‌پوشان، همکاران و مربیان آنقدر زیاد است که باعث می‌شود ما از پس هر مشکلی بر بیاییم و با عملکردمان در المپیک جواب خیلی‌ها را دادیم.

قبل از المپیک با یک سیاست درست و کمک رسانه‌ها فشار را از روی دوش ملی‌پوشان برداشتیم

رئیس موفق فدراسیون تکواندو ادامه داد: نتایج تکواندو در المپیک پاریس گویای عملکرد یک تیم متحد است. ما یک خانواده بودیم و می‌دانستیم هر چهار نماینده ما می‌توانند مدال کسب کنند، اما قبل از المپیک با یک سیاست درست و کمک رسانه‌ها توانستیم فشار را از روی دوش ملی‌پوشان برداریم تا راحت‌تر به کار خود ادامه دهند.

ساعی درخصوص قرعه بد ملی‌پوشان گفت: قرعه آسان در المپیک وجود ندارد، اما واقعاً برخی بچه‌ها مسیر خیلی دشواری داشتند. مهران برخورداری بدترین قرعه ممکن را داشت و آنقدر انرژی صرف کرد که در فینال نتوانست ۱۰۰ درصد باشد، اما به نظر من او قهرمان است. آرین سلیمی هم کار سختی داشت، اما با شایستگی قهرمان شد تا باعث افتخار ما شود.

می‌دانستیم اگر ناهید و مبینا بازی اول را ببرند ۸۰ درصد راه مدال را طی کرده‌اند

ساعی با اشاره به تاریخ‌سازی دختران تکواندوکار تصریح کرد: ما می‌دانستیم چه چیزی در انتظار ماست و اگر ناهید و مبینا بازی اول را می‌بردند ۸۰ درصد راه مدال را طی می‌کردند که خداراشکر این اتفاق رخ داد. خیلی به این دختران افتخار می‌کنم که قدرت بانوی ایرانی را به نمایش گذاشتند.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به نقش ویژه کادرفنی گفت: مربیان تیم ملی آنقدر خوب بودند که جایی برای تعریف من باقی نمی‌ماند. از کادرفنی مردان و بانوان تشکر ویژه می‌کنم که من را رو سفید کردند و ان‌شاالله که بتوانم زحمات آن‌ها را جبران کنم. باز هم به مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم با انرژی مثبت آن‌ها این مسیر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *