وزیر ورزش: انتظار نداریم تمام ورزشکاران اعزامی به مدال برسند/ آنها نه تنها برای خودشان بلکه برای کشور می‌جنگند

11:54 - 21 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۸۰۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش: انتظار نداریم تمام ورزشکاران اعزامی به مدال برسند/ آنها نه تنها برای خودشان بلکه برای کشور می‌جنگند
وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظار نداریم تمام ورزشکاران اعزامی به مدال برسند هر چند کسب مدال المپیک برایمان اهمیت دارد، اما مسائل دیگری نیز برای ما مهم است.

خبرگزاری میزان - کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم نشست صمیمانه با ورزشکاران اعزامی به المپیک پاریس اظهار داشت: خدمت همه مادران قهرمانان عزیز خیر مقدم عرض می‌کنم؛ خوشحالم که چنین فضای صمیمی ایجاد شده و برای اولین بار، مادران ورزشکاران در کنار فرزندانشان نشسته‌اند و از دیدن آن‌ها احساس غرور می‌کنند. این نشست به برکت حضور این عزیزان تشکیل شده است. امیدوارم کاروان ما با دعا‌های شما بهترین نتایج را بگیریم.

وی افزود: هر چند مادر بنده امروز در قید حیات نیست، اما هر چه دارم از دعا‌های مادر عزیزم است. ما در آستانه اعزام ورزشکاران به المپیک پاریس هستیم و برای همین هم تمام تلاش‌ها صورت گرفته تا این کاروان به بهترین شکل اعزام شود. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: این اعزام حاصل سال‌ها تلاش است، زیرا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شرایط را به خوبی فراهم کردند تا حضور موفقیت‌آمیزی داشته باشیم. انتظار نداریم تمام ورزشکاران اعزامی به مدال برسند، اما خیلی امید داریم با توجه به سطح و توانمندی ورزشکاران ایران و پیاده کردن آن در رقابت‌های المپیک صاحب عناوین فراوان شویم. هر چند کسب مدال المپیک برایمان اهمیت دارد، اما مسائل دیگری نیز برای ما مهم است.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: همواره بار اصلی المپیک روی دوش وزنه‌برداری، کشتی و تکواندو بوده است و خوشبختانه برخی از رؤسای فدراسیون حاضر در جمع ما خودشان قهرمان المپیک نیز بوده‌اند و هم‌اکنون وارد عرصه مدیریت نیز شده‌اند. برای حضور قهرمانان عزیز در فدراسیون‌ها، آغوشمان برای پذیرش آن‌ها در عرصه مدیریت باز است و بار‌ها نیز این موضوع را ثابت کرده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان متذکر شد: اینکه ورزشکاران بتوانند تمام توان خود را بگذارند مردم خوشحال خواهند شد. روز گذشته در اردوی ژیمناستیک بودم با توجه به ۲ یا ۳ حرکتی که از مهدی الفتی مشاهده کردم اگر او بتواند آن‌ها را تکرار کند حتماً می‌تواند به مدال برسند. برخی ورزشکاران در تمرینات رکورد‌ها و شرایطی داشته‌اند که به گفته مربیان آن‌ها اگر در میدان مسابقه تکرار شوند صاحب کسب مدال خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه نباید نقش مادران را نادیده بگیریم، گفت: نباید نقش پدران را در مسیر موفقیت ورزشکاران نادیده بگیریم، اما نقش مادران هم بی بدیل است.

هاشمی با بیان اینکه ۲۰۷ کشور مختلف در المپیک با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: ورزشکاران نه تنها برای خودشان بلکه برای کشور می‌جنگند. آن‌ها سال‌ها تلاش کرده‌اند و باید تمام تمرکز خود را برای کسب موفقیت به کار بگیرند تا قلب میلیون‌ها ایرانی را با موفقیت خود خوشحال کنند. مربی هم نقش خانواده را برای ورزشکاران دارند و امروز از ورزشکاران، مادران آن‌ها و مربیان تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *