رئیس کل دادگستری استان کرمان: ۵۲ شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل شده است

13:42 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۶۱۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمان: ۵۲ شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل شده است
رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه شاهد انتخاباتی سالم و عاری از تخلف هستیم، گفت: ۵۲ شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان تشکیل شده است.

خبرگزاری میزان-حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی پیش از ظهر امروز هشتم تیرماه در اتاق خبر ستاد انتخابات استان کرمان گفت: امروز ۵۲ شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در مجموعه‌های قضایی سراسر استان دایر است.

وی خطاب به مسئولان ستاد‌های انتخاباتی و و هواداران نامزد‌های انتخابات گفت: همه بلید از قانون تمکین کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی گفت:در استان کرمان نیز همزمان با سراسر کشور فرایند اخذ رای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کرمان آغاز شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: طبق رصد صورت گرفته تمام شعب اخذ رای از همان زمان اولیه شروع انتخابات، فعال شدند و با استقبال خوب مردم مواجه شده‌اند.

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای، تصریح کرد: امیدواریم تا آخرین لحظات رای‌گیری با همین شور و شکوه ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی افزود: براساس برآورده اولیه میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر از مجلس شورای اسلامی است و این نشان می‌دهد مردم با درک صحیحی از شرایط فعلی کشور، آگاهانه پای صندوق‌های رای حضور یافتند و در این فریضه ملی و مذهبی مشارکت فعال دارند.

وی اضافه کرد: مردم علاوه بر مشارکت بالا با نوع انتخابی که انجام می‌دهند انشاءالله فرد اصلحی را انتخاب می‌کنند تا سرنوشت کشور، مسائل اقتصادی و معیشتی و ... در چهار سال به بهترین وجه و نحو رقم بخورد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: از ابتدای صبح تاکنون هیچ گزارشی در سطح استان مبنی بر رخداد ناامنی و وقوع جرم و تخلف انتخاباتی گزارش نشده، اما امروز ۵۲ شعبه ویژه در همه دادسرا‌ها و دادگاه‌ها فعال هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با یادآوری تجربه انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کمترین میزان جرایم و تخلف را در استان کرمان داشتیم و در این دوره نیز پیش بینی می‌کنیم که کمترین تخلفات را نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *