دادستان کرمان به مشکلات حقوقی و قضایی ۵٠ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

9:30 - 13 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۴۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان کرمان به مشکلات حقوقی و قضایی ۵٠ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به همراه چند تن از معاونان دادستانی با بیش از ۵۰ نفر از شهروندان کرمانی در مجتمع قضایی ٢٢ بهمن کرمان دیدار و به درخواست‌های حقوقی و قضایی آن‌ها رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - بیش از ۵۰ نفر از شهروندان کرمانی با حضور در مجتمع قضایی ٢٢ بهمن کرمان با دادستان و معاونین دادستانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مهدی بخشی که از اولین قدم حضور خود در دادستانی مرکز استان کرمان، بر استمرار و اهمیت دیدار بی‌واسطه و مستقیم با مردم تأکید دارد در این دیدارها، به درخواست‌های شهروندان در زمینه‌های گوناگون رسیدگی کرد و ضمن بررسی مشکلات آنان، راهکار‌های قانونی را ارائه و جهت رسیدگی و اقدام لازم، به مراجع ذی‌ربط ارجاع نمود.

در همین راستا و همزمان با دیدار مردمی مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، چند تن دیگر از مقامات عالی قضایی دادسرای مرکز استان از جمله محمد ضیاءالدینی و محمدعلی سلیمانی و حسین رئیسی نژاد نیز با تعداد کثیری از مراجعان ملاقات کردند و به بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی آنان پرداختند.

گفتنی است در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان و پاسخگویی به درخواست‌های مشروع و به حق مردم که از عمده‌ترین وظایف مسئولان قضایی استماع مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان محسوب می‌شود، ملاقات عمومی دادستان کرمان با شهروندان هر هفته سه‌شنبه از ساعت ٧ صبح الی ١٣ ظهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *