رئیس کل دادگستری کرمان: از عرضه دام و طیور خارج از شبکه در استان جلوگیری شود

14:03 - 14 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۶۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری کرمان: از عرضه دام و طیور خارج از شبکه در استان جلوگیری شود
رئیس کل دادگستری استان کرمان خواستار نظارت بیشتر بر جلوگیری از عرضه دام و طیور خارج از شبکه در استان شد و گفت: لازم است کشتارگاه‌های استاندارد بیشتری در جنوب استان راه‌اندازی شود.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در نشست با مدیر کل دامپزشکی جنوب استان کرمان، اظهار کرد: در جلسات آتی شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان مشکلات اداره کل دامپزشکی جنوب استان مطرح می‌شود و با همکاری دستگاه‌های متولی در جهت حل مشکلات این حوزه، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر در زمینه جلوگیری از عرضه دام و طیور خارج از شبکه در استان، تصریح کرد: همچنین لازم است کشتارگاه‌های استاندارد بیشتری در جنوب استان راه‌اندازی شود تا پاسخگوی نیاز استان و کشور باشد.

جواد نگارستانی مدیرکل دامپزشکی جنوب استان کرمان نیز در این دیدار، گفت: در جنوب استان کرمان بیش از ۲ میلیون راس دام سبک و سنگین وجود دارد، لذا پیگیری ساخت و راه‌اندازی کشتارگاه‌های مدرن و استاندارد در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی افزود:حمایت‌های دستگاه قضایی موجب دلگرمی مسئولان در پیشبرد کارها و امور می‌شود و قدردان حمایت‌های عدلیه هستیم.

نگارستانی تصریح کرد: ارتقای زیرساخت‌ها و وجود صنایع تبدیلی در حوزه دامپزشکی نقش موثر و برجسته‌ای در تحقق شعار سال و مشارکت مردم دارد.

وی به ظرفیت‌های عظیم کشاورزی و دامپروری در جنوب استان کرمان اشاره و عنوان کرد: امیدواریم با طرح مشکلات و برطرف شدن موانع در نشست‌های تخصصی در شورای پیشگیری از جرایم، شاهد رشد و بالندگی جنوب استان در زمینه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *