رئیس کل دادگستری استان کرمان: گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی دریافت نکردیم

15:17 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۷۷۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمان: گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی دریافت نکردیم
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ۵۲ شعبه ویژه در دادسرا و دادگاه‌های استان آماده دریافت گزارش ضابطان درمورد انتخابات است.

خبرگزاری میزان-حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در ستاد انتخابات استانداری کرمان، بیان کرد: انتخابات در استان در ساعات ابتدایی صبح امروز بدون تاخیر آغاز شد و در همان ساعات ابتدایی شاهد حضور پررنگ مردم بودیم.

وی افزود: در برخی شعب اخذ رای مردم قبل از آغاز فرایند رای گیری در صف‌های انتظار ایستاده بودند.

رئیس کل دادگستری کرمان عنوان کرد:هشت نفر در دور قبل به دلیل تخلفات انتخاباتی در استان کرمان بازداشت شدند و جرم ۲ نفر از این افراد تقریبا ارتباط مستقیم به جرایم انتخاباتی نداشت و این دو نفر در رابطه با یک نزاع و درگیری در اطراف شعب اخذ رای دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی ادامه داد: در دور اول انتخابات ریاست جمهوری چند نفر به جرم فیلمبرداری از شعب اخذ رای و ارسال آن برای شبکه بیگانه دستگیر شدند.

وی افزود: در دور اول انتخابات نیز میزان مشارکت ۴۰ درصدی مردم کرمان از میانگین کشوری بالاتر بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی افزود: دشمن از حضور کمرنگ مردم در انتخابات شاد می‌شود لذا امروز مردم همت کردند تا با حضور خود در پای صندوق‌ها دشمن را ناامید کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در استان کرمان انجام شده است، تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی دریافت نکردیم و ۵۲ شعبه ویژه در دادسرا و دادگاه‌های استان کرمان آماده دریافت گزارش ضابطان درمورد انتخابات است.

وی افزود: امیدواریم مردم با انتخاب نامزد اصلح پای صندوق‌های رای بیایند، بعد از افزایش مشارکت، انتخاب اصلح مهم و مورد تاکید است، زیرا چهار سال سرنوشت کشور را به دست یک فرد می‌سپارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *