دادستان کرمان به رفع معارضات پروژه‌های شهری ورود کرد

14:40 - 17 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۰۷۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان کرمان به رفع معارضات پروژه‌های شهری ورود کرد
دادستان کرمان با حضور میدانی مسائل و موانع حقوقی برخی پروژه‌های شهری بررسی و جهت رفع آن‌ها دستورات قضایی لازم صادر شد به طوری که مقرر شد نمای سوخته ساختمان ابا صالح‌المهدی خیابان شریعتی اصلاح می‌شود.

خبرگزاری میزان - در بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، شهردار کرمان، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرمان، شهرداران مناطق و جانشین مدیریت حقوقی شهرداری کرمان، از برخی پروژه‌های شهری، مسائل حقوقی این پروژه‌ها بررسی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان صبح امروز در بازدید دو ساعته از برخی پروژه‌های شهری بیان کرد: پس از مکاتبه از سوی شهرداری دستور قضایی برای اصلاح نمای سوخته ساختمان ابا صالح‌المهدی واقع در خیابان شریعتی صادر خواهد شد.

مهدی بخشی در حاشیه بازدید از طرح بهسازی بوستان شهید مطهری و پروژه پیاده‌راه‌سازی میدان توحید (ارگ) بر کف‌سازی، نورپردازی و بهسازی نمای واحد‌های تجاری اطراف میدان تأکید و اظهار کرد: بدون شک طراحی شهری می‌تواند نقش بسیار مهمی در جلوگیری از وقوع جرایم ایفا کند.

وی تصریح کرد: شهرداری یک نهاد مردمی است و از همه ارگان‌ها بیشتر با عموم افراد در ارتباط است و می‌تواند نقش مهمی در اعتماد سازی داشته باشد و دادستانی کرمان این آمادگی را دارد با مجموعه شهرداری و شورای شهر کرمان جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی شهری همکاری کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *