گفت‌وگو|

یک نماینده مجلس: دادگاه منافقین اقدام بزرگی برای نشان دادن ماهیت اصلی این گروهک تروریستی است

8:50 - 18 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۶۷۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
یک نماینده مجلس: دادگاه منافقین اقدام بزرگی برای نشان دادن ماهیت اصلی این گروهک تروریستی است
یک نماینده مجلس با بیان اینکه دادگاه منافقین می‌تواند به صورت مطالب درسی در دانشکده‌های حقوق تدریس شود گفت: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک منافقین اقدام بزرگی در راستای روشنگری، افزایش اطلاعات و نشان دادن ماهیت اصلی این گروهک بود.

مصطفی نخعی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان کرد: محاکمه این گروهک تروریستی و تبیین اتهامات مطرح شده در دادگاه نشان دهنده عمق جنایت‌ها و خیانت‌های این افراد نسبت به ملت ایران و کشورمان است.

نماینده مجلس دوازدهم بیان کرد: نسل دهه پنجاه و شصت به خوبی جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین را درک کرده‌اند، اما نسل‌های بعدی با این جنایتکاران چندان آشنا نیستند، به‌ویژه منافقین با اقدامات رسانه‌ای تلاش کرده‌اند خود را مثبت جلوه دهند و از ارزش‌هایی همچون آزادی و حقوق بشر دم می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه نسل امروز با اصل و ذات گروهک تروریستی منافقین چندان آشنا نیست گفت: اقدام قوه قضاییه در برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک منافقین در روشنگری، افزایش اطلاعات و نشان دادن ماهیت اصلی این گروهک اقدام بسیار بزرگی است و باید ادامه داشته باشد.

نخعی تاکید کرد: دادگاه منافقین می‌تواند به صورت مطالب درسی در دانشکده‌های حقوق تدریس شود و موردی برای مطالعات دانشجویان قرار بگیرد تا به صورت تخصصی‌تر با این مباحث آشنا شوند.

 


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *