واکاوی «جام جم» از رویکرد صداوسیما در برنامه‌سازی

11:01 - 20 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۷۵۰
واکاوی «جام جم» از رویکرد صداوسیما در برنامه‌سازی
قسمت دوم برنامه «جام جم» به بحث درباره سرگرمی‌سازی و تولید محتوا در رسانه‌هایی مثل تلویزیون می‌پردازد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی برنامه، «جام جم» با رویکردی نقادانه به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سید احمد موسوی صمدی هر دوشنبه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

این برنامه در قسمت‌های قبل به موضوع سلبریتی‌ها پرداخت که با حضور محمدصادق کوشکی در قسمت اول و ابراهیم داروغه زاده در قسمت دوم موضوعات بحث برانگیزی را برای اولین بار روی آنتن رسانه ملی مطرح کرد.

قسمت سوم این برنامه امشب دوشنبه ۲۰ شهریور ماه با حضور حسین انتظامی به پخش می‌رسد و در این قسمت به ذائقه سازی برای مخاطبان می‌پردازد. اینکه تلویزیون در این سال‌ها برای تولیدات محتوایی و برنامه سازی‌های سرگرم کننده و سریال‌ها پیرو ذائقه مخاطب بوده است یا برای او ذائقه سازی کرده است.

حسین انتظامی از مدیران رسانه‌ای است که سال‌ها در حوزه مطبوعات فعالیت داشته است. از آخرین مسئولیت‌های او در سینما می‌توان به ریاست سازمان سینمایی دولت قبل اشاره کرد.

این برنامه که نگاهی نقادانه به رویکرد‌های کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد در قسمت‌های ابتدایی با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آن‌ها مواجه بوده نقد و بررسی می‌کند.

برنامه «جام جم» محصول مرکز سیمرغ هر دوشنبه حوالی ساعت ۲۳ به صورت زنده روی انتن شبکه یک می‌رود.

ویدئو‌های منتخب این برنامه از هر قسمت در صفحه مجازی برنامه به آدرس jamejam_irib@ قابل دسترسی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *