تغییر نام «انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما» به «انجمن مدیران تهیه و پشتیبانی تولید»

12:55 - 25 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۸۲۳
تغییر نام «انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما» به «انجمن مدیران تهیه و پشتیبانی تولید»
«انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما» ضمن تغییر نام این انجمن به «انجمن مدیران تهیه و پشتیبانی تولید» اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.  

خبرگزاری میزان - مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما با نام جدید «انجمن مدیران تهیه و پشتیبانی تولید» با حضور جمع کثیری از اعضای انجمن و همچنین احمد کلاته نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تاریخ ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ در سالن سیف ا… داد خانه سینما برگزار شد.

در ابتدای مجمع عمومی فوق‌العاده که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، پیشنهاد اصلاح چند بند از اساسنامه داده شد که مورد موافقت حاضران قرار گرفت و مهمترین بخش آن تغییر نام انجمن به «انجمن مدیران تهیه و پشتیبانی تولید سینما» بود که با موافقت کامل و صددرصدی حاضران صورت گرفت؛ با این توضیح که نام مدیران تهیه نام قدیمی و واقعی این انجمن بوده که حدودا ۳۰ تا ۳۵  سال قبل هیئت موسس آن را به تدارکات تغییر داده بود. 

همچنین در ادامه مجمع عمومی عادی انتخابات هیئت مدیره و بازرس صورت گرفت که تعداد ۲۸۹ نفر آرای خود را به صندوق انداختند. 

بر اساس این رای گیری مجید امانی‌زاده با ۲۶۸ رای، علیرضا احمدی‌کیا با ۱۹۷ رای، جواد راهزانی با ۱۴۰ رای، پرویز کاظم لو با ۹۶ رای و یوسف آقایی با ۹۰ رای به عنوان اعضای اصلی و حسن محمدی آرش با ۸۴ رای و مجید لعل سنجیان با ۷۲ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. همچنین مسعود شرفی‌کیا با ۱۹۶ رای بازرس اصلی و سعید نظری با ۳۸ رای بازرس علی‌البدل انجمن صنفی مدیران تهیه و پشتیبانی تولید سینما شدند. 

پس از طی شدن مراحل قانونی و صدور مجوز توسط نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تاریخ ۲۴ مهرماه و در اولین جلسه داخلی هیئت مدیره مجید امانی‌زاده برای چهارمین دوره به عنوان رئیس هیئت مدیره، جواد راهزانی برای دومین دوره به عنوان نایب رئیس، علیرضا احمدی‌کیا برای چهارمین دوره به عنوان خزانه‌دار، پرویز کاظم‌لو برای سومین دوره به عنوان سخنگوی انجمن، یوسف آقایی به عنوان دبیر و مسعود شرفی‌کیا برای سومین دوره به عنوان بازرس منصوب شده و مصوب شد از این تاریخ به بعد تمام امور اداری و نامه‌نگاری‌ها و قرارداد‌های عوامل و مسئولیت‌ها با عنوان جدید «انجمن مدیران تهیه و پشتیبانی تولید» انجام شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *