«صبح و ورزش»؛ پل ارتباط میان مردم و رادیو ورزش

17:17 - 01 آبان 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۹۱۸
«صبح و ورزش»؛ پل ارتباط میان مردم و رادیو ورزش
مدیر گروه مسابقات ورزشی رادیو ورزش در نشست خبری عوامل «صبح و ورزش» در واحد ۱۶۲ صدا و سیما، به بیان اهداف برنامه «صبح و ورزش» پرداخت و تاکید کرد: هدف ما از تولید و پخش این برنامه ایجاد فضای شاد برای مخاطبان در نخستین ساعات آغاز صبح است تا بتوانند شروع یک روز کاری خوبی را داشته باشند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی معاونت صدا، «صبح و ورزش» از برنامه‌های پرطرفدار رادیو ورزش است که مخاطبان بسیاری شنونده این برنامه هستند که از شنبه تا پنجشنبه روی آنتن می‌رود. این برنامه در قالب آیتم‌های متنوع در تلاش است تا بتواند فضای صبح مردم را پر انرژی همراه با خبر‌های ورزشی کند. امور ارتباط با مخاطبان اداره کل روابط عمومی (۱۶۲) به مناسبت هفته گرامیداشت تربیت بدنی امروز اول آبان میزبان مدیران معاونت صدا و عوامل این برنامه بودند. آن‌ها پس از گفت‌وگوی تلفنی با مخاطبان، در نشست خبری به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.

نشست مطبوعاتی با اجرای ابوذر ابراهیم مدیر روابط عمومی معاونت صدا و با حضور زین العابدین مختاریان قائم مقام شبکه و مدیر گروه مسابقات و ورزش قهرمانی، فاطمه شهرابی روابط عمومی رادیو ورزش، موسی نظری و مرتضی میلانی تهیه کنندگان برنامه، الهام حسینی، امین ضیایی، معصومه ریاحی و مسعود خواجه‌وند گویندگان، آرش اسدی و شهرام نوروزی کارشناسان برنامه برگزار شد.

ابوذر ابراهیم، مدیر روابط عمومی معاونت صدا در ابتدای نشست با اشاره به تماس‌های مردمی که رکورد مناسبی در رادیو محسوب می‌شود، گفت: «صبح و ورزش» از برنامه‌های پرطرفدار رادیو ورزش است که شنوندگان بسیاری آن را دنبال می‌کنند. امروز در بازه زمانی یک ساعته، ۱۷۳ تماس مردمی داشتیم که این موضوع اقبال مردم را نسبت به این برنامه نشان می‌دهد. در مجموع دریافت بازخورد‌های بسیار خوب و روحیه بخش شنوندگان از اقصی نقاط کشور، مشوق گروه برنامه ساز برای ادامه کار است.

وی بیان کرد: این اتفاق نشان می‌دهد رادیو به عنوان یک رسانه گرم و صمیمی در میان مردم جایگاه بسیاری دارد و امروز شبکه‌های عمومی و تخصصی رادیو با تولید و پخش برنامه‌های متنوع توانستند نظر شنوندگان را جلب کنند.

زین العابدین مختاریان مدیر گروه مسابقات ورزشی رادیو ورزش در این نشست به بیان اهداف برنامه «صبح و ورزش» پرداخت و با قدردانی از تلاش همه عوامل این برنامه افزود: هدف ما از تولید و پخش این برنامه ایجاد فضای شاد برای مخاطبان در نخستین ساعات آغاز صبح است تا بتوانند شروع یک روز کاری خوبی را داشته باشند.

وی با بیان این موضوع که در حوزه ورزش قصد ما پاسخ به نیاز‌های مخاطبان است، تاکید کرد: هدف اصلی برنامه «صبح و ورزش» اطلاع رسانی و اخبار رویداد‌ها و مسابقه‌های ورزشی داخلی و خارجی به مخاطبان است و از طرفی هم بطور دقیق، عمیق و به موقع به موضوع مطالبه گری مخاطبان برنامه از مسئولان و مدیران ورزشی کشور می‌پردازیم.

در این نشست موسی نظری، تهیه کننده و سردبیر برنامه «صبح و ورزش» با اشاره به حجم بالای تماس‌های مخاطبان با عوامل این برنامه در واحد امور مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی گفت: مخاطبان سرمایه بسیار ارزشمند و روحیه بخشی برای ما هستند و پیشرفت و موفقیت این برنامه بخاطر رضایتمندی مخاطبان و شنوندگان آن است که ارتباط‌های صمیمی امروز با واحد ۱۶۲ نشان داد که «صبح و ورزش» برنامه موفقی است.

شهرام نوروزی کارشناس برنامه در بخشی از این نشست بیان کرد: در تماس‌های امروز با واحد ۱۶۲، فردی خاطره‌ای تعریف کرد. این مخاطب گفت روزی پخش نشدن سی دی در خودرو باعث عصبانیت ام شد و به صورت اتفاقی شنونده برنامه «صبح و ورزش» رادیو ورزش شدم و از آن روز به بعد من و همسرم به این شبکه رادیویی علاقمند شدیم و برنامه‌های این شبکه را دنبال می‌کنیم.

آرش اسدی دیگر کارشناس برنامه از علاقه بسیار زیاد مردم به رادیو ورزش و برنامه «صبح و ورزش» گفت.

معصومه ریاحی دیگر گوینده برنامه از غافلگیری تماس‌های امروز با واحد ۱۶۲ گفت که بخاطر بغض نمی‌توانست جواب مخاطبان را بدهد.

الهام حسینی، گوینده برنامه «صبح و ورزش» بیان کرد: بعد از سال‌ها کار برای اولین بار در واحد ۶۲ حضور پیدا کردم و بسیار خوشحالم که توانستم بی‌واسطه و مستقیم با مخاطبان رادیو ورزش ارتباط بگیرم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *