برد قاطع تیم ملی ایران مقابل شاگردان لوزانو

16:31 - 18 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۵۴۹۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف تیم چین رفت که مقابل این تیم به برتری قاطع رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 16 امروز در اولین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف تیم چین رفته است. در این دیدار تیم ایران با ترکیب سعید معروف - سامان فائضی - امیر غفور - مهدی مرندی - فرهاد قائمی و میلاد‌عبادی‌پور به مصاف چین رفتند.

در ست اول شاگردان کولاکوویچ چه در حمله و چه در دفاع عملکرد بهتری نسبت به تیم حریف داشتند و تواستند با نتیجه  25 بر 19 تیم حریف را شکست دهند.

کولاکوویچ در ست دوم هم تغییری در ترکیب تیمش به وجود نیاورد و با همان نفرات ست اول بازیکنان را به زمین فرستاد. تیم ایران این ست را هم خیلی خوب و مقتدرانه مانند ست اول آغاز کرد به طوریکه در امتیاز 14 شاگردان کولاکویچ 6 امتیاز از حریف خود پیش افتاده بودند و حتی در امتیاز 18 این اختلاف به 8 هم رسید.

در ست دوم بازیکنان ایران کم اشتباه بودند و در حمله و دفاع روی تور هم همچون ست اول  عملکرد خیلی بهتری نسبت به تیم چین داشتند که در نهایت توانستند این ست را هم با نتیجه قاطع 25 بر 20 به پایان برسانند.

ست سوم را هم شاگردان کولاکویچ همچون 2 ست قبل مقتدرانه شروع کردند که این ست در نهایت با برتری قاطع 25 بر 15 شاگردان کولاکویچ به پایان رسید و در نهایت این بازی را تیم ایران 3 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *