شاگردان لوزانو روحیه می‌خواهند تا المپیکی شوند

2:00 - 04 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۱۴۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال کشورمان در ژاپن راه سختی را در پیش دارد و باید برای نخستین بار بعد از سال‌ها جواز المپیک را برای ایران به ارمغان بیاورد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مسئولان فدراسیون برای رسیدن به المپیک برنامه‌ریزی گسترده‌ای را فراهم کردند اما ملی پوشان در شرایط کنونی به چیزی بالاتر از تمرین احتیاج دارند.

والیبالیست‌های مدعی المپیکی شدن روحیه می خواهند! در شرایط کنونی که نام المپیک به خودی خود برای آنها استرس‌زا شده است حمایت و دلگرمی از سوی عوامل مختلف آنها را برای رسیدن به هدف بزرگ والیبال ایران ثابت قدم‌تر خواهد کرد.

انصافاً مسئولان ورزش کشور به خوبی از بلندقامتان کشور حمایت کردند، در شب بدرقه تیم ملی حضور مقامات عالی‌رتبه از جمله محمود گودرزی وزیر ورزش، نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در مجموعه ورزشی آزادی تهران علاوه بر حمایت، حکایت از اهمیت این رشته و سهمیه‌اش دارد.

فدراسیونی‌ها در طول 50 روزی که تیم ملی در اردوهای آماده سازی حضور داشت تمام شرایط را برای بازیکنان فراهم کرد تا خدایی ناکرده آنها کمبودی را احساس نکنند. در بازی‌های تدارکاتی هم کم نگذاشتند، اعزام تیم به فرانسه و بازی تدارکاتی با قهرمان لیگ جهانی 2015 باعث شد تا بلندقامتان کشورمان بعد از ماه‌ها در کنار هم در یک بازی رسمی حاضر شوند و آماد‌گی‌شان را محک بزنند اگر چه نتیجه هر 2 بازی باخت شد اما هدف چیز دیگری بود.

حال ملی پوشان ایرانی در دیار سامورایی‌ها مستقر شده‌اند و می‌خواهند در میان مدعیان بلیت ریو، خریداری پابرقرص باشند و ایرانی‌های والیبال دوست را به آرزوی‌شان برسانند، طبق هماهنگی انجام شده تیم ایران روز گذشته مقابل تیم ملی چین بازی کرد و این شاگردان لوزانو بودند که توانستند چشم بادامی‌ها را سه بر 2 شکست دهند این برد اگر چه در یک بازی تدارکاتی به دست آمد اما روحیه و اعتماد به نفس والیبالیست‌ها را که به نوعی تحلیل رفته بود را دوباره به تیم بازگرداند و توانست سرآغازی باشد برای بردهای بعدی و رسمی.

والیبالیست‌های ایران که به نوعی می خواهند خستگی خیلی‌ها را با گرفتن سهمیه المپیک 2016 از تن به در کنند پس‌فردا به مصاف با لهستانی می‌روند که سابقه قهرمانی در جهان را در کارنامه‌اش ثبت کرده است، آنها می خواهند در این دیدار هم به ضعف‌های‌شان بیش از بازی‌های رسمی آشنا شوند و هماهنگی‌شان را بیشتر کنند.

به گزارش میزان، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک از هشتم خرداد در توکیو آغاز می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *