گل‌محمدی: با بازیکنان درباره نقل‌وانتقالات حرف زدم/ بازیکنان پرسپولیس ربات نیستند

13:26 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۲۶۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سایپا هم با توجه به شرایط جدول به دنبال امتیاز است، ولی ما با تمام قدرت وارد زمین می‌شویم.

- یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تیم سایپا صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*وقتی چهار هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی تیمی مسجل می‌شود در هر صورت کار آن تیم کمی سخت می‌شود.

*فردا با تمام قدرت وارد زمین می‌شویم تا برنده شویم. سایپا هم با توجه به شرایط جدول به دنبال امتیاز است.

*باید مقداری تقسیم انرژی کنیم تا بازیکنان را به شرایط بازی با استقلال برسانیم و هم استراحت کافی داشته باشند.

*بازی تشریفاتی برای ما معنا ندارد و ان‌شاءالله بتوانیم دیدار خوبی مقابل سایپا انجام دهیم و به اهدافی که در شرایط نگه داشتن بازیکنان برای دربی داریم، برسیم.

*برای دیدار با سایپا تغییراتی را در بحث تعویض‌ها و شیوه مسابقه خواهیم داشت.

*بازیکنان پرسپولیس انسان هستند و ربات نیستند.

*فشردگی رقابت‌ها زیاد است و لیگ هم فرسایشی شده است. این فصل ۱۶ ماه ادامه داشت و این موضوع کار را برای بازیکنان و مربیان و همچنین برنامه‌ریزی رقابت‌ها سخت کرد.

*باید سعی کنیم برای بازی با استقلال از لحاظ روحی روانی به شرایط خوبی برسیم.

*روز گذشته با بازیکنان درباره بحث نقل و انتقالات صحبت کردم. وقتی به این زمان نزدیک می‌شویم همیشه در رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی نسبت به آمد و شد‌ها و رفت و آمد تیم‌ها انجام می‌دهند و این موضوع فقط متعلق به پرسپولیس نیست و برای همه تیم‌ها وجود دارد.

*برخی رسانه‌ها که البته تعدادشان خیلی کم است و شاید یکی دو رسانه باشند دنبال ایجاد حاشیه برای پرسپولیس هستند و می‌خواهند آرامش درونی تیم را به هم بزنند.

*طبیعی است در هر فصل برخی بازیکنان را باید جذب کرده و احتمالا دارد برخی بازیکنان هم جدا شوند، اما تمام این موارد به پس از عقد قرارداد با بازیکنان فعلی‌مان موکول می‌شود.

*باید ببینیم در چه پست‌هایی بازیکن نیاز داریم و چه بازیکنانی با ما قراردادشان را تمدید می‌کنند. طبق آن وارد نقل و انتقالات می‌شویم. البته فرصتی هم نداریم.

*شنیده‌ام می‌خواهند فیفا دی هم برگزار کنند که این موضوع به ۴ تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ظلم بزرگی است.

*از فدراسیون فوتبال می‌خواهم بحث فیفا دی را تعطیل کنند، زیرا بازی‌های تیم ملی یک سال دیگر برگزار می‌شود و هیچ دلیلی ندارد باشگاه‌های ایرانی را خسته و ناتوان به رقابت‌های آسیایی بفرستیم.

*باید تمرین و بازی تدارکاتی خوبی داشته باشیم و اگر غیر این باشد همین جا به همه اعلام می‌کنم تمام تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شوند و در این موضوع شک نکنید.

*نقل‌وانتقالات از تمام تیم‌ها انرژی می‌گیرد و ما باید تمرینات را با بازیکنان جدید شروع کنیم. باید بازی تدارکاتی و برنامه‌ریزی خوبی برای قهرمانان داشته باشیم. اگر یکی از این موارد رعایت نشود تمام تیم‌ها به مشکل می‌خورد.

*از صحبت‌های دیاباته لذت بردم، زیرا حرف‌های زیبایی زد و نشان داد به جز اینکه بازیکن بزرگی است انسان بزرگی هم هست.

*خوشحالم بازیکنانی مثل دیاباته در لیگ ایران حضور دارند. شاید خیلی وقت بود چنین صحبت‌هایی در فوتبال کشورمان ندیده بودیم و وقتی یک بازیکن از خارج می‌آید و چنین صحبت‌هایی می‌کند برای خود من شگفت‌انگیز و قشنگ است. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *