گفت‌وگو|

ترکاشوند: فدراسیون والیبال مجبور به برگزاری لیگ با ۱۳ تیم شد/ باید بازی‌ها هم‌سطح لیگ‌های جهان با ویدئوچک برگزار شود

0:13 - 28 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۰۴۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ترکاشوند: فدراسیون والیبال مجبور به برگزاری لیگ با ۱۳ تیم شد/ باید بازی‌ها هم‌سطح لیگ‌های جهان با ویدئوچک برگزار شود
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: هر ۳ بازی قبلی‌مان به ست پنجم کشیده شده و همین موضوع فشار زیادی به بازیکنان در شروع لیگ می‌آورد، زیرا هم‌ تمریناتمان دیر شروع شد و هم بازی‌های تدارکاتی مناسبی در پیش فصل نداشتیم.

محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست دور از انتظار تیم والیبال سایپا در هفته سوم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان قعر جدولی اظهار داشت: زمانی که یک بازی در والیبال به ست پنجم کشیده می‌شود، نشان از زیبایی و هیجان بالا در آن دیدار است. دو تیم والیبال فنی و تاکتیکی به نمایش گذاشتند و باید به تیم مس رفسنجان که عملکرد بسیار متفاوتی نسبت به ۲ بازی قبلی که شکست خورده بود، ارائه کرد تبریک بگویم. 

وی افزود: بازیکنان مس سرویس‌های هدف‌دار خوبی زدند و در تنوع حملات در خط حمله بسیار خوب عمل کردند. با اینکه در ۲ بازی قبلی عملکرد خیلی خوبی در دفاع روی تور داشتیم، اما در بازی با مس رفسنجان عملکرد ضعیفی در این فاکتور داشتیم. در مجموع این هفته نتوانسته بودیم تمرینات خوبی پشت سر بگذرانیم و هرچند نمی‌خواهم بهانه‌ای برای این باخت بیاورم، اما ۲-۳ بازیکن اصلی و باتجربه‌مان را به دلیل بیماری در تمرینات نداشتیم و حتی قرار نبود به این بازیکنان بازی بدهیم، ولی مجبور شدیم به خاطر چند بازیکن مصدوم به آن‌ها بازی بدهیم.

هم‌ تمریناتمان دیر شروع شد و هم بازی‌های تدارکاتی مناسبی نداشتیم

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: هر ۳ بازی قبلی‌مان به ست پنجم کشیده شده و همین موضوع فشار زیادی به بازیکنان در شروع لیگ می‌آورد، زیرا هم‌ تمریناتمان دیر شروع شد و هم بازی‌های تدارکاتی مناسبی در پیش فصل نداشتیم. امیدوارم به یک ریکاوری ذهنی و بدنی خوب آماده بازی روز یکشنبه شویم.

ترکاشوند در واکنش به عدم استفاده از ویدئوچک گفت: همانگونه که اشتباه برای بازیکن و مربی یک امر طبیعی است، ممکن است داوران هم در برخی صحنه‌ها دچار اشتباه شوند. قطعاً وجود ویدئوچک قوت قلبی به داوران است و از سوی دیگر از تنش میان تیم‌ها جلوگیری می‌کند. داوری بازی ما بسیار خوب بود هرچند امیدوارم تمام بازی‌ها همانند لیگ‌های خوب دنیا با ویدئوچک برگزار شود.

هدفمان حضور در جمع ۸ تیم برتر و صعود به پلی‌آف است

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره برگزاری لیگ‌ با ۱۳ تیم و استراحت یک تیم در هر هفته، اظهار کرد: قطعاً برگزاری لیگ با تعداد تیم‌های زوج بسیار بهتر از برگزاری آن با ۱۳ تیم است. نباید برگزاری لیگ با ۱۳ تیم را به گردن فدراسیون انداخت چرا که برخی تیم‌ها به دلیل بدهی کنار رفتند و برخی دیگر هم تمایلی برای تیمداری نداشتند و همین باعث شد تا در نهایت لیگ با ۱۳ تیم برگزار شود.

وی در پایان در خصوص هدف‌گذاری باشگاه سایپا در این فصل از لیگ برتر والیبال آن هم پس از چند فصل ناکامی و قعرنشینی، خاطرنشان کرد: هدفگذاری باشگاه سایپا در وهله اول حضور در جمع ۸ تیم برتر دور مقدماتی و صعود به پلی‌آف است و اگر بتوانیم در ادامه تیم را تقویت کنیم و شرایط قرعه مناسب باشد به صعود به نیمه‌نهایی هم نیم‌نگاهی داریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *