گفت‌وگو|

رئیس انجمن حقوق بشر بحرین: عملیات طوفان‌الاقصی اهداف رژیم صهیونیستی را درباره منطقه به شکست کشاند

8:00 - 25 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۶۶۲
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
رئیس انجمن حقوق بشر بحرین: عملیات طوفان‌الاقصی اهداف رژیم صهیونیستی را درباره منطقه به شکست کشاند
رئیس انجمن حقوق بشر بحرین با اشاره به هزینه سنگین طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی، گفت که امت اسلامی امروز باید مقابل طرح رژیم صهیونیستی که از تغییر منطقه حرف می‌زند و ملت‌های منطقه را هدف قرار می‌دهد، بایستد.

جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه با گذشت یک سال همچنان ادامه دارد و این رژیم به‌تازگی اقدام به توسعه جنگ‌طلبی و کارزارهای جنایت‌کارانه خود علیه دیگر کشورهای منطقه از جمله لبنان کرده است.

رژیم صهیونیستی به‌عنوان بازیگر اصلی ترور‌های سازمان‌یافته همزمان با پیش بردن جنگ علیه غزه و لبنان، دست به اقدام‌های تروریستی علیه اعضای مقاومت نیز زده است.

درهمین رابطه، باقر درویش، رئیس انجمن حقوق بشر بحرین در گفت‌وگو با میزان به بررسی اهداف رژیم صهیونیستی از جنگ غزه و گسترش آن به لبنان درپی مواجهه با هزینه‌های سنگین طوفان‌الاقصی پرداخت.

درویش ضمن مهم و سرنوشت‌ساز خواندن عملیات طوفان‌الاقصی ازسوی مقاومت فلسطین در اکتبر سال گذشته (مهر ۱۴۰۲)، تصریح کرد: عملیات مشروع طوفان‌الاقصی که یک سال از آن می‌گذرد، باعث شد که تمام اهداف رژیم صهیونیستی به شکست کشیده شود چراکه رژیم صهیونیستی قصد داشت بر مقاومت تسلط پیدا کند یا آن را از بین ببرد.

به گفته رئیس انجمن حقوق بشر بحرین، رژیم صهیونیستی درپی این عملیات دست به نسل‌کشی و قتل‌عام زد.

وی با اشاره به نقش مهم امت اسلامی در برابر نقشه‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امت اسلامی امروز باید مقابل این طرح نتانیاهو که از تغییر خاورمیانه حرف می‌زند و ملت‌های منطقه را هدف قرار می‌‎دهد، بایستد

درویش، بیان کرو: این نسل‌کشی‌ها و قتل‌عام‌هایی که از غزه به لبنان گسترش یافته است، ممکن است گسترش پیدا کند چراکه دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال این هستند که بر امت اسلامی سیطره پیدا کنند.

وی در بخشی دیگر تاکید کرد: شهادت سیدحسن نصرالله چه بسا باعث بیداری امت اسلامی شده و آن را به این سو هدایت کند که محور‌ مقاومت را به حال خود رها نکنند و بتوانند با اقدام‌های وحشیانه و جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

رئیس انجمن حقوق بشر بحرین در بخشی دیگر با اشاره به اینکا کل ملت‌های منطقه در حمایت از مقاومت، مسئولیت اخلاقی، حقوقی و انسانی دارند و باید موضع صریح خود را اعلام کنند، گفت: متاسفانه برخی از کشور‌های منطقه موضع‌گیری دیرهنگامی درباره جرایم رژیم صهیونیستی و نتانیاهو داشتند؛ این همان چیزی بود که نتانیاهو را برای ترور سیدحسن نصرالله و جنگ علیه لبنان گستاخ کرد و سبب شد او از توسعه جنگ صحبت کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: جنگ غزه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *