رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: زمینه اشتغال ۱۸۰ نفر از زندانیان در واحد تولیدی مارال صنعت فراهم شد

9:43 - 18 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۵۲۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: زمینه اشتغال ۱۸۰ نفر از زندانیان در واحد تولیدی مارال صنعت فراهم شد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در جلسه هیئت اجرایی بنیاد تعاون زندانیان ارومیه زندانیان واجد شرایط اعزام به اشتغال در خارج از زندان بررسی و مقرر شد حداقل ۱۸۰ نفر از زندانیان واجد شرایط به واحد تولیدی خارج از زندان اعزام شوند.

خبرگزاری میزان - جلسه هیئت اجرایی بنیاد تعاون زندانیان ارومیه با حضور ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مهدی زاده شهردار ارومیه و رستمی یکی از فعالان تولید در محل بنیاد تعاون زندان ارومیه برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این جلسه گفت اشتغال زندانیان امری مهم در اصلاح و بازپروری زندانیان هست لذا باید برنامه منظمی برای بهره‌مندی زندانیان داشت.

عتباتی مشارکت بخش خصوصی را در به کار گماردن زندانیان را هم امری مبارک و ارزشمند عنوان کرد و تقویت این روند را مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه دستورات جلسه از جمله توسعه اشتغال زندانیان و افزایش اعزام به اشتغال مددجویان واجد شرایط به واحد‌های تولیدی خارج از زندان مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

از جمله این تصمیمات بررسی زندانیان واجد شرایط اعزام به اشتغال در خارج از زندان و اعزام حداقل ۱۸۰ نفر از زندانیان واجد شرایط به واحد تولیدی خارج از زندان بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *