رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: تلاش با روحیه بسیجی بهترین راه برون رفت از مشکلات است

15:30 - 16 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۲۱۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: تلاش با روحیه بسیجی بهترین راه برون رفت از مشکلات  است
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در دستگاه قضایی تاکید بر این است سنگر، سنگر جهادی و احقاق حق است و باید این روحیه در تمامی سطوح و مجموعه‌ها تقویت شود چراکه تنها راه برون رفت از مشکلات و پیشبرد امور و یکی از حلقه‌های مفقوده و نیازمندی‌های کشور روحیه بسیجی است.

خبرگزاری میزان- بهرامی پور، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین با او دیدار کرد.

 ناصر عتباتی در این دیدار با تقدیر از بسیج حقوقدانان استان که در کنار اجرای سیاست‌های خود به دستگاه قضایی کمک می‌کنند، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند هر جا روحیه بسیجی حاکم باشد کار بن بست و توقف ندارد و این روحیه در دستگاه قضایی استان ساری و جاری است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: دستگاه قضایی آذربایجان غربی از حیث نیروی انسانی و فضای فیزیکی دارای کمبود‌هایی است، ولی با روحیه بسیجی کارکنان آن و با برنامه محوری توانسته در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ رتبه اول کشوری را از حیث اجرای سیاست‌های قوه قضائیه و معاونت راهبردی کسب کند.

وی افزود: در دستگاه قضایی تاکید بر این است سنگر، سنگر جهادی و احقاق حق است و باید این روحیه در تمامی سطوح و مجموعه‌ها تقویت شود چراکه تنها راه برون رفت از مشکلات و پیشبرد امور و یکی از حلقه‌های مفقوده و نیازمندی‌های کشور روحیه بسیجی است.

عتباتی خطاب به بسیج حقوقدانان پیشنهاد داد با ساختار سازی و برنامه ریزی همایشی ملی، عظیم، شاخص را به منظور بزرگداشت و یادواره‌ها همه شهدای حوزه قضاوت و حقوقدان با شناسایی این شهدا به منظور شناساندن آن‌ها و تزریق روحیه جهادی و بسیجی برگزار کنند که قطعاً بسیار موثر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: این استان دروازه وحدت و امنیت کشور است و در دفاع مقدس و جنگ نقش موثری ایجاد کرده و اکنون نیز قضات با روحیه بسیجی در استان جهاد می‌کنند و هر اقدامی که در راستای تامین امنیت مردم و کشور انجام می‌شود پشتوانه قضایی دارد و در دادگستری استان همه دست به دست هم دادند کار مردم روی زمین نماند.

عتباتی در پایان گفت: دادگستری استان در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در حوزه حمایت از تولید جزو استان‌های برتر کشور است و این امر را بعد از ظهر‌ها و خارج از وقت اداری با بازدید از واحد‌های تولیدی و برگزاری جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان و با دعوت از تولید کنندگان و مدیران دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و بانکی در دستور کار قرار داده و با رفع مشکلات تولید استان دلگرمی برای تولید کنندگان است و همچنین با استفاده از این ظرفت دومین استان کشور از حیث اعزام زندانی به واحد‌های تولیدی خارج از زندان می‌باشد که کمک بزرگی به بهبود وضعیت جامعه است.

بهرامی پور، رئیس بسیج حقوقدانان کشور نیز از حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان از بسیج حقوقدانان تقدیر کرد و آن را موجب دلگرمی دانست و تعاملات خوب بین دو مجموعه را ستود.

 در پایان این دیدار رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور به پاس تلاش‌ها و حمایت‌های عتباتی از جامعه بسیج حقوقدانان لوح تقدیری را به ایشان تقدیم کرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: عتباتی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *