رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از محاکم تجدیدنظر استان بازدید کرد

14:17 - 14 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۷۹۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از محاکم تجدیدنظر استان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در بازدید از محاکم تجدیدنظر استان به تسریع و تدقیق در رسیدگی به پرونده‌ها برای رسیدن به حداکثر اتقان تاکید کرد.

خبرگزاری میزان-ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی روز شنبه ۱۴ مهرماه از شعب دادگاه‌های تجدیدنظر استان بازدید ضمن سرکشی به تک تک شعب دادگاه و دفاتر با قضات و کارمندان گفت‌وگو و از وضعیت کمی و کیفی رسیدگی‌ها اطلاع و در جریان مشکلات و نیازمندی‌های همکاران قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به تسریع و تدقیق در پرونده‌ها تاکید و از همکاران تجدیدنظر خواست با دیدگاه آموزش و ارشادی در خصوص پرونده‌ها به شعب بدوی کمک کنند تا میزان اتقان آراء به حداکثر میزان خود در استان برسد.

بررسی عملکرد از لحاظ حرکت بر مدار و مسیر تحقق اهداف برنامه عملیاتی ۱۴۰۳، تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق، اتقان آراء، حفظ کرامت و جلب رضایتمندی مراجعین، کاهش موجودی، نظم و انضباط کاری، اقدامات صیانتی از حقوق بیت المال و منابع طبیعی و کمبود‌ها و نیاز‌ها از لحاظ امکانات، تجهیزات و فضای فیزیکی، از جمله مواردی بود که رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این بازدید مورد توجه و ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اتقان آرا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *