رئیس کل دادگستری استان یزد از اراضی واگذاری در شهرستان تفت بازدید کرد

11:54 - 17 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۳۶۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان یزد از اراضی واگذاری در شهرستان تفت بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان یزد با حضور در شهرستان تفت از اراضی چند پروژه واگذاره شده در این شهرستان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی در حاشیه بازدید از اراضی واگذار شده در شهرستان تفت، با بیان اینکه واگذاری اراضی ملی برای پروژه‌های خاص باید براساس قانون انجام گیرد، اظهار کرد: تفسیر به رای توسط مدیران در صدور مجوز‌های لازم در آینده، پروژه‌ها را با چالش روبرو می‌کند.

وی افزود: در واگذاری‌ها باید تمام جوانب کار من جمله توانایی‌ها و حسن نیت متقاضی بررسی و پس از اخذ مجوز‌های لازم از سوی دستگاه‌های مرتبط واگذاری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری یزد بر لزوم نظارت بر حسن انجام پروژه توسط دستگاه‌های متولی تاکید و تصریح کرد: متاسفانه نظارت حلقه مفقوده در اراضی واگذاری برای پروژه‌های خاص است.

وی ادامه داد: در هر پروژه‌ای باید تمدید‌های بعدی منوط به پیشرفت قابل قبول پروژه باشد، اما متاسفانه عدم نظارت صحیح زمینه سوء‌استفاده را برای عده‌ای فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهواری اضافه کرد: بنا به تصمیم شورای حفظ حقوق بیت‌المال، دادستان‌های حوزه‌های قضایی مکلفند در اسرع وقت کسانی که در مهلت مقرر طرح‌های مصوب را در اراضی واگذاری اجرا نکرده‌اند شناسایی، و ضمن اتخاذ تصمیمات قانونی مانع تمدید قرارداد و هرگونه اقدام و تصرف جدید در این اراضی شوند.

شایان ذکر است؛ رئیس کل دادگستری استان یزد به همراه جمعی از اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان از پروژه گردشگری بام تفت و مجتمع اردوگاهی سیدالشهدا و چند طرح دیگر بازدید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *