رئیس کل دادگستری استان یزد:دقیق‌ترین کنش‌گری‌ها می‌تواند در قالب طنز بیان شود

14:34 - 19 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۷۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان یزد:دقیق‌ترین کنش‌گری‌ها می‌تواند در قالب طنز بیان شود
رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه دستگاه قضایی بی نیاز از نقد نیست، گفت: زیباترین، معقولترین و رساترین نقد‌ها می‌تواند در قالب طنز مطرح شود.

خبرگزاری میزان-حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی شعر طنز عدلیه (دادخند) گفت: دستگاه عدلیه به هیچ وجه بی نیاز از نقد و تذکر نیست چه بسا فاخرترین، موثرترین و دقیق‌ترین نقد‌ها و کنش‌ها می‌تواند در قالب طنز عنوان شود.

وی با بیان این که هرچند فاخرترین شاخه ادبیات حوزه طنز می‌باشد، گفت: البته برخی مرز بین طنز و هجو را در می‌نوردند و در قالب طنز به هجو می‌پردازند.

رئیس کل دادگستری استان یزدگفت: آثار مثبت برنامه‌های طنز قطعاً در اصلاح روند‌ها و فرایند‌ها تاثیرگزار است و برگزاری چنین جشنواره‌هایی در بالاترین سطح ممکن می‌تواند در اعتلای مجموعه قضایی موثر باشد.

وی بر برگزاری با کیفیت‌تر و موثرتر این جشنواره در سنوات آتی تأکید کرد و ابراز داشت: تداوم و استمرار این جشنواره با شناخت و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بر غنای آن در سال‌های آینده خواهد افزود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی با بیان اینکه هرچند پرونده ظاهری این جشنواره امشب بسته خواهد شد ابراز امیدواری کرد: خروجی این جشنواره منجر به خلق برخی ضرب المثل‌های شیرین فارسی شده و این اقدام دستگاه عدلیه منشاء خیری در ادبیات فاخر کشورمان شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *