رئیس کل دادگستری یزد: بی‌تفاوتی مدیران در مقابل تضیع حقوق مردم قابل چشم پوشی نیست

14:21 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۹۸۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری یزد: بی‌تفاوتی مدیران در مقابل تضیع حقوق مردم قابل چشم پوشی نیست
رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه فلسفه وجودی نهاد‌های عمومی و دولتی خدمت به مردم است، گفت: بی تفاوتی مدیران در مقابل تضیع حقوق مردم قابل چشم‌پوشی نیست.

خبرگزاری میزان- حجت‌السلام والمسلمین حسین طهماسبی با اشاره به برخی از گزارشات مردمی در خصوص تخلفات شرکت‌های هواپیمایی، اظهار کرد: متاسفانه برخی از شرکت‌ها در استان نسبت به درج قیمت در بلیط‌های صادر شده استنکاف می‌کنند و با این شیوه راه را برای سوء‌استفاده و اجحاف به مدم باز می‌کنند لذا این امر نیازمند ورود نهاد‌های نظارتی است.

وی افزود: در صورت ادامه این روند و مطرح شدن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی اداره کل تعزیرات حکومتی استان باید به این موضوع ورود کرده و با خاطیان برخورد کند.

رئیس کل دادگستری استان یزد: چارتر شدن پرواز‌ها از دیگر گلایه‌های مردمی است که بعضا به حربه‌ای برای سوء‌استفاده عده‌ای تبدیل شده است بنابراین، دستگاه‌های نظارتی باید به این امر هم توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت: فلسفه وجودی دستگاه‌های حاکمیتی خدمت به مردم و حل مشکلات در اموری است که مردم بدون پشتیبانی حاکمیت نمی‌توانند احقاق حق کنند وگرنه چه نیازی به این همه بودجه و امکانات دولتی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی اضافه کرد: در این مسیر با کسانی که به دنبال تضییع حقوق مردم هستند و همچنین نهاد‌ها و دستگاه‌هایی که نسبت به اینگونه رفتار‌ها ب تفاوت بوده و مرتکب ترک فعل می‌شوند چشم پوشی نخواهیم کرد.

وی افزود: شورای قضایی استان پای کار حفظ حقوق عامه در همه حوزه‌ها من جمله موضوع حمل و نقل ایستاده و در این مسیر از اداره کل فرودگاه‌های استان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *