رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی: امنیت زیربنا و زیرساخت همه فعالیت‌هایی است که باید در جامعه انجام شود

10:28 - 16 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۱۰۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی: امنیت زیربنا و زیرساخت همه فعالیت‌هایی است که باید در جامعه انجام شود
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: امنیت زیربنا و زیرساخت همه فعالیت‌هایی است که باید در جامعه انجام شود چراکه در نبود امنیت در جامعه، فرهنگ، اقتصاد و رفاه در کار نخواهد بود.

خبرگزاری میزان- محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی و دادستان مرکز استان و اعضای شورای قضایی استان خراسان جنوبی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی خراسان جنوبی و همکاران این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمد جعفر عبدالهی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: از خدمات بارز و مشهود سبزپوشان انتظامی که موجبات امنیت جامعه را فراهم می‌کند تقدیر می‌کنم.

وی بیان کرد: امنیت زیربنا و زیرساخت همه فعالیت‌هایی است که باید در جامعه انجام شود چراکه در سایه امنیت است که فرهنگ، اقتصاد و رفاه معنا پیدا می‌کند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه اولین وظیفه حاکمان تامین امنیت است گفت: عدالت، رفاه و معیشت برای شهروندان در اولویت بعدی قراردارد و نیروی انتظامی با دلاور مردی و شجاعت در تامین امنیت راه را برای اجرای عدالت و بهبود رفاه و معیشت هموار می‌کند.

محمد جعفر عبدالهی بیان کرد: وظیفه دادگستری به ویژه دادستان‌ها تعقیب، تحقیق، و واگذاری به محکمه جهت رسیدگی و اعمال مجازات است که مقدمات این‌ها را مراجع انتظامی در معیت دادسرا انجام می‌دهند.

محمدجعفر عبدالهی افزود: خوب است جلساتی در جهت بیان نظرات و ایده‌ها جهت هماهنگی وپیشبرد هرچه بهتر کارها برگزار کنیم.

شجاعی نسب فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از حضور رئیس کل و دادستان مرکز خراسان جنوبی در محل فرماندهی انتظامی استان تشکر کرد و گفت: همکاری و همدلی نیروی انتظامی و مجموعه قضایی استان ستودنی است و این همکاری بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

سرهنگ شجاعی نسب با ابراز خرسندی از هماهنگی و همکاری مجموعه‌های مختلف استان با نیروی انتظامی گفت: این همکاری‌ها باعث ایجاد امنیت پایدار در استان شده است.

وی ادامه داد: از ۲۴ شاخص امنیتی اعلامی وزارت کشور در ۱۷ شاخص توانستیم رتبه برتر و مناسب را بدست آوردیم.

شجاعی نسب با بیان اینکه سرقت در خراسان جنوبی کاهش ۱۶ درصدی داشته افزود: با تلاش‌های صورت گرفته دست سارقین غیر بومی از استان کوتاه شده و با سارقین احشام در استان نیز برخورد جدی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با اقدامات انجام شده و مدیریت ترافیک در استان تلفات جاده‌ای درون شهری و برون شهری کاهش داشته است.

وی همچنین گزارشی از مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت، تأمین امنیت تجمعات، محلات، خیابان‌ها، کویر و سایر اقدامات انجام شده توسط نیروی انتظامی استان ارائه کرد.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا چشم بینا و گوش شنوایی درخصوص مشکلات و کمبود‌های موجود داشته باشیم و در جهت رفع آن‌ها تلاش کنیم.

شجاعی نسب در پایان از دستگاه قضایی و سایر سازمان‌ها در استان که همکاری لازم را با نیروی انتظامی استان دارند قدردانی کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *