دادستانی بابل به موضوع تصرفات غیرقانونی در مناطق طبیعی ورود کرد

15:58 - 16 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۲۳۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستانی بابل به موضوع تصرفات غیرقانونی در مناطق طبیعی ورود کرد
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بابل گفت: در پی دریافت دو‌گزارش مردمی مبنی بر پیشگیری از وقوع جرایم و توجه به حقوق بیت‌المال به اتفاق رئیس منابع طبیعی و کارشناسان مربوطه از محل گزارش تصرفات منابع طبیعی در مناطق جنگلی شیردارکلا و سیدکلا بابل‌کنار و منطقه مس دره کبریکلا بازدید به عمل آمد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل ملاکریمی با اشاره به بازدید از مناطق جنگلی شیردارکلا و سیدکلا بابل‌کنار و منطقه مس دره کبریکلا بیان کرد: در پی دریافت دو‌ گزارش مردمی مبنی بر پیشگیری از وقوع جرایم و توجه به حقوق بیت‌المال به اتفاق رئیس منابع طبیعی و کارشناسان مربوطه از محل گزارش تصرفات منابع طبیعی در این مناطق بازدید کردیم. 

وی افزود: در راستا‌ی پیشگیری از وقوع جرم در این بازدید از ادامه عملیات اجرایی جلوگیری بعمل آمده و بابت تصرفات سنواتی دستور تنظیم دادخواست از سوی منابع طبیعی صادر شد.

دادستانی بابل به موضوع تصرفات غیرقانونی در مناطق طبیعی ورود کرد

 دادستان عمومی و انقلاب بابل ضمن تشکر از دیدبانان مردمی درارائه گزارش به دادستانی تصریح کرد: شماره ۰۹۳۳۳۸۳۵۲۸۴ در اختیار مردم برای مبارزه با فساد وحفظ حقوق بیت‌المال قرار گرفته است و مردم دلسوز می‌توانند گزارشات خود را به این شماره برای پیگیری‌های قانونی ارسال کنند.

وی درپایان گفت: در ادامه این بازدید با مشاهده چند واحد ساخت وساز غیر مجاز ویلا در اراضی کشاورزی روستای درازکلا، دستور توقف عملیات اجرایی صادر شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: تصرفات اراضی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *