رئیس کل دادگستری مازندران: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان تعامل مطلوبی با یکدیگر دارند

12:50 - 16 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۱۶۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان تعامل مطلوبی با یکدیگر دارند
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان، تعامل مطلوبی با یکدیگر دارند و انشالله این برادری، الفت و همکاری متقابل در راستای خدمات رسانی مطلوب و کسب رضایت مردم شریف استان، مستمر خواهد بود.

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری مازندران با حضور در ستاد فرماندهی فراجا در استان، به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، از زحمات و خدمات فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی مازندران در برقراری نظم و امنیت تقدیر کرد.

عباس پوریانی در دیدار با سردار مفخمی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از خدمات فراجا در راستای برقراری امنیت در استان تقدیر کرد و افزود: انشالله با لطف خداوند متعال و تلاش و زحمات کارکنان خدوم نیروی انتظامی مازندران، استمرار این نظم، آرامش و امنیت را در استان مازندران شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان، تعامل مطلوبی با یکدیگر دارند و انشالله این برادری، الفت و همکاری متقابل در راستای خدمات رسانی مطلوب و کسب رضایت مردم شریف استان، مستمر خواهد بود.

فرماندهی نیروی انتظامی مازندران نیز در این دیدار از حمایت و همراهی دادگستری استان در انجام تکالیف محوله، قدردانی کرد و گفت: با حمایت دستگاه قضایی، نیروی انتظامی مازندران همچون همیشه، نسبت به برقراری عدالت، آرامش و امینت در جامعه اهتمام خواهد داشت.

سردار مفخمی افزود: حمایت دستگاه قضایی از فراجا در اجرای احکام صادره، موجب اقتدار نیروی انتظامی در انجام وظایف محوله است.

 در این دیدار که با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، معاونین قضایی رئیس کل و مقامات قضایی استان انجام شد، رئیس کل دادگستری مازندران با اهدای لوح تقدیر از زحمات فرماندهی و کارکنان خدوم نیروی انتظامی استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: مازندران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *