نکونام: استقلال تنها تیمی است که در شهر خودش بازی نکرده/ امسال بدترین شرایط را داشتیم

18:37 - 03 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۸۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نکونام: استقلال تنها تیمی است که در شهر خودش بازی نکرده/ امسال بدترین شرایط را داشتیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تنها تیمی هستیم که در زمین خودمان تا به حال اصلا بازی نکرده‌ایم.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در دربی ۱۰۴، اظهار داشت:‌می‌دانیم بازی شرایط خاص خودش را دارد. برای هر دو تیم و هواداران‌شان حساسیت خاص خودش را دارد. تمرکزمان برای بازی فردا است.

وی درباره بازی در اراک و محدودیت حضور تماشاگران، افزود: ما تنها تیمی هستیم که در زمین خودمان تا به حال اصلا بازی نکرده‌ایم. در تهران بازی نکرده‌ایم. مدام از این شهر به آن شهر رفته‌ایم. واقعیت این است که بدترین شرایط را امسال استقلال داشته است.

سرمربی استقلال تاکید کرد: ۲ بازی در قزوین، یک بازی در اهواز و یک بازی در قائمشهر انجام دادیم. تنها بازی که در تهران انجام دادیم را بردیم.

نکونام در رابطه با قضاوت برادران حیدری در بازی فردا، تصریح کرد: حیدری یک بازی ما را قضاوت کرد و قضاوت فوق العاده‌ای داشت که از او تشکر کردم. این بحث‌ها در فوتبال طبیعی و عادی است. امیدوارم فردا بهترین قضاوت را درون زمین و در اتاق VAR داشته باشند تا هردو تیم بازی خوبی را پشست یر بگذارند. ان‌شاالله اشتباهاتی که در بازی قبلی برای ما رخ داد، فردا رخ ندهد. امیدوارم هر دو تیم و تیم داوری بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند. این موضوع برای پارسال است. برای استفاده از بازیکنان فردا بعد از بازی صحبت می‌کنم.

سرمربی استقلال درمورد اینکه آیا بلانکو و کاکوتا در بازی فردا حضور دارند، بیان داشت: فردا خداراشکر تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داریم. فقط متاسفانه روزبه چشمی را روی یک اشتباه از دست دادیم. همه بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند. حریف ما تیم قابل احترامی است. امیدوارم بتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم و با استفاده از نقاط ضعف حریف به موفقیت برسیم.

وی درمورد ماجرای کاهش محرومیت مهرداد محمدی، گفت: نمی‌دانم چه بگویم!

نکونام در رابطه با این که آیا تیمش با توجه به حواشی اخیر آمادگی دارد، عنوان کرد: شرایط بازیکنان با کادرفنی فرق دارد. بازیکن باید برای بازی آماده باشد و تمام تمرکزش را برای تمام بازی‌ها حفظ کند. متاسفانه این هفته یک اشتباه بزرگ برای تیم ما صورت گرفت و باشگاه دچار چالش شد، اما برای بازی فردا کاملا آماده‌ایم. تمرکزمان روی بازی است و زیاد توجهی به این مسائل نداریم. هنگام مسابقه، تمرکز همه کاملا روی آن بازی است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *