گزارش|

شاگرد در تکاپوی انتقام از استاد؛ تقابل آرسنال و سیتی رکورد می‌شکند؟

13:35 - 01 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۳۴۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
شاگرد در تکاپوی انتقام از استاد؛ تقابل آرسنال و سیتی رکورد می‌شکند؟
امشب در ادامه رقابت های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس تیم های آرسنال و سیتی با هم رقابت می کنند تا رکورد ارزشمند ترین بازی را بشکنند.

خبرگزاری میزان - ۲ تیم برتر انگلیس بعد از ظهر امروز (یکشنبه) به مصاف هم می‌روند و از هم‌اکنون به نظر می‌رسد که یک مسابقه مهم در رقابت قهرمانی لیگ برتر است. منچسترسیتی فصل گذشته پس از پشت سر گذاشتن آرسنال در هفته‌های پایانی فصل، برای چهارمین بار متوالی قهرمان شد. شاگردان پپ گواردیولا تنها دو امتیاز از تیم شمال لندن فاصله گرفتند و منچسترسیتی شروعی درخشان در این فصل داشته و در چهار بازی ابتدایی خود پیروز شده است.

شاگرد در تکاپوی انتقام از استاد؛ تقابل آرسنال و سیتی رکورد می‌شکند؟

آرسنال با باخت مقابل سیتی وارد بحران خواهد شد

منچسترسیتی در صورت پیروزی در بازی امشب، پنج امتیاز نسبت به آرسنال بیشتر خواهد داشت و این امر شاگردان میکل آرتتا را با وجود اینکه در اوایل فصل فوق‌العاده عمل می کنند را با یک بحران روبرو می‌کند. آرسنال تحت هدایت آرتتا به شدت پیشرفت کرده است و آن‌ها در حال حاضر سومین تیم ارزشمند جهان را بر اساس داده‌های ترانسفرمارکت شکل داده‌اند. از آنجایی که منچسترسیتی باارزش‌ترین تیم را دارد، دیدار امشب می‌تواند با ارزش‌ترین بازی تاریخ بر اساس ارزش بازار هر دو ترکیب اصلی باشد.

شاگرد در تکاپوی انتقام از استاد؛ تقابل آرسنال و سیتی رکورد می‌شکند؟

دیدار آرسنال و سیتی می تواند به باارزشترین دیدار ادوار مختلف برسد

همانطور که نمودار بالا نشان می‌دهد، دیدارهای منچسترسیتی شش بار در میان ده رقابت برتر حضور دارد که جزو ارزشمند ترین رقابت‌ها از جنبه قیمت بازیکنان دو تیم است، اما حال دیدار با آرسنال می‌تواند جایگاه اول را تغییر دهد، زیرا گواردیولا و آرتتا می‌توانند ترکیب اصلی تیم‌های خود را با ارزش ۱.۶۶ میلیارد یورو؛ یعنی ۳۰ میلیون یورو بیشتر از رکورد فعلی معرفی کنند. پیش‌بینی انتخاب تیم گواردیولا بسیار دشوار است. چهار مدافع سیتی به همراه ادرسون دروازه بان این تیم همگی در تساوی مقابل اینترمیلان در لیگ قهرمانان حضور داشتند. به نظر می رسد رودری در این بازی حضور داشته باشد. کوین دی‌بروین ستاره سیتیزن ها مقابل اینتر با مصدومیت مواجه شد و احتمال دارد تا متئو کواچیچ در صورت مصدومیت قطعی این بازیکن بلژیکی جانشین او در ترکیب خواهد شد. جک گریلیش و ساوینیو شروع خوبی تا به اینجا در ترکیب سیتی داشته‌اند، اما فیل فودن به فرم ایده‌آل خود رسیده است. همچنین جرمی دوکو می‌تواند برای شکستن بلوک پایین آرسنال با ارلینگ هالند در نوک حمله استفاده شود.

 در حالی که کوین دی‌بروین بازیکن کلیدی من سیتی در خطر از دست دادن این بازی است، مارتین اودگارد، ستاره آرسنال به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت. غیبت این بازیکن نروژی ضربه بزرگی است و واضح بود که آرسنال در پنج شنبه شب مقابل آتالانتا موفق به پیروزی نشد. آرتتا کای هاورتز را با گابریل ژسوس به خط میانی بازگرداند. با این حال به نظر می رسد لئواندرو تروسارد احتمالاً با ژورژینیو در این رقابت برای شروع به میدان بروند. حال اگر آرتتا با چنین ترکیب احتمالی بازی کنند، بر اساس داده‌های ترانسفرمارکت به ارزشمندترین بازی تمام دوران تبدیل خواهد شد.

شاگرد در تکاپوی انتقام از استاد؛ تقابل آرسنال و سیتی رکورد می‌شکند؟

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *