گاریدو: در این نوع بازی‌ها باید صبور باشیم/ تلاش می‌کنیم برنده دربی باشیم

18:11 - 03 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۸۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گاریدو: در این نوع بازی‌ها باید صبور باشیم/ تلاش می‌کنیم برنده دربی باشیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی‌هایی همچون دربی باید صبر داشته باشیم.

خبرگزاری میزان - کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در دربی ۱۰۴ حضور پیدا کرد و اظهار داشت: دربی همیشه یک بازی خاص است. این بازی خیلی مهم، هم برای ما و هم طرفداران. دو تیم دو رقیب ورزشی خیلی بزرگ هستند و شور و علاقه زیادی در این دیدار وجود دارد. همچنین فشار زیادی وجود دارد. دربی معمولاً یک بازی خاص و فشرده است.

وی در ادامه افزود: از یک طرف اگر بخواهیم به بازی نگاه کنیم فشاری در این بازی وجود دارد و باید ببینیم چطور رقابت کنیم و از طرف دیگر ذهنمان باید آزاد باشد تا بتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم. به نظرم در این سری از بازی‌ها باید تلاش کنیم توازن ایجاد کنیم. توازنی که نیاز به صبر دارد و از طرف دیگر فوتبال موردنیاز را برای برد ارائه دهیم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با غایبین پرسپولیس در این مسابقه تصریح کرد: اورونوف در لیست ما نیست، چون هنوز ۱۰۰ درصد آماده نیست. ایوب هم به لیست بازگشته است.

گاریدو در ارتباط با برگزاری شهرآورد در اراک، بیان داشت: بار‌ها این را تکرار کردم. من تازه به پرسپولیس رسیدم، اما می‌دانم وقتی با تماشاگران در استادیوم خودمان بازی کنم. شرایط خاص است. دوست دارم این لحظات را زندگی کنم، اما متاسفانه هنوز نتوانستیم در استادیوم خودمان بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم در ورزشگاه خودمان مقابل تماشاگران خودمان بازی کنیم. به هر حال ما هرجا که بگویند بازی خواهیم کرد و همچنین باید از افرادی که از ما پذیرایی می‌کنند، تشکر کنیم. باید از مردم شهر سپاسگزار باشیم که در این بازی میزبان ما هستند. از طرفی باید از استادیوم‌ها تشکر کنیم و از طرف دیگر واقعاً دوست داریم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم و امیدوارم یک روز بتوانیم بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص این که تجربه دربی‌های زیادی را دارید، این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید، تاکید کرد: من شانس این را داشتم که تیم‌های بزرگی را هدایت کنم و بتوانم این بازی مهم را در بعضی کشور‌های جهان تجربه کنم. می‌دانم که بازی خاصی است. به هر حال دربی یک موضوع اجتماعی است. فکر می‌کنم داخل تیم باید بتوانیم یک توازن بین دو المان ایجاد کنیم. باید بتوانیم با همان عشق و علاقه بازی کنیم و صبور باشیم. شجاعت و آرامش ما در این بازی ضروری است.

وی درخصوص شرایط تیم فوتبال استقلال، متذکر شد: ما قطعاً در هر بازی به کارمان اعتماد خواهیم کرد. همیشه حریف، مورد احترام ما خواهد بود. این موضوع الان وجود دارد که حریف تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. آن‌ها استایل خاصی دارند و بدون شک مطمئنم بازی سختی خواهد بود. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم در این دیدار پیروز شویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *