مدیرعامل پرسپولیس: ۲۰ بازیکن مثل اورونوف داریم/ بخشش محمدی؟ فدراسیون آنقدر از این کار‌ها کرده که بار اولش نیست

16:23 - 03 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۸۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل پرسپولیس: ۲۰ بازیکن مثل اورونوف داریم/ بخشش محمدی؟ فدراسیون آنقدر از این کار‌ها کرده که بار اولش نیست
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به غیبت ستاره این تیم در دربی گفت: من از سرمربی تیم نقل قول می‌کنم که می‌گوید ۲۰ اورونوف داریم. اگر برسد بازی می‌کند و در غیر اینصورت نفرات دیگر مثل او هستند.

خبرگزاری میزان - رضا درویش در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس درباره دربی اظهار داشت: این مسابقه هم مانند بازی‌های دیگر ۳ امتیاز دارد، اما حساسیت آن‌ها را بیش از حد می‌کنند. تیم ما هم آماده و سرحال است و برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد حضور استقلال و پرسپولیس در هتل مشترک در اراک گفت: همه چیز به زیر ساخت آن شهر بستگی دارد و هتل ۵ ستاره هم چیزی نیست که برویم از سوپر مارکت بخریم. ما هم جایی به جز آن هتل نداریم و نمی‌توانیم که شب از تهران برویم و روز بازی برویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص غیبت اورونوف در دربی عنوان کرد: من از سرمربی تیم نقل قول می‌کنم که می‌گوید ۲۰ اورونوف داریم؛ و اگر برسد بازی می‌کند و در غیر اینصورت نفرات دیگر مثل او هستند.

درویش در مورد اینکه گفته می‌شود مهرداد محمدی برای دربی بخشیده شده است، گفت: آنقدر از این کار‌ها فدراسیون انجام داده است که بار اولش نیست. مگر سه ساعت مانده به مهلت بارگذاری مدارک AFC سقف بودجه را اضافه نکردند؟ این کار غیر قانونی است و وقتی با سازمان لیگ صحبت کردم گفتند بخشیده نمی‌شود و بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *