بیانیه الاهلی درباره میزبانی از پرسپولیس در لیگ نخبگان

10:17 - 19 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۱۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بیانیه الاهلی درباره میزبانی از پرسپولیس در لیگ نخبگان
باشگاه الاهلی درباره میزبانی از پرسپولیس در لیگ نخبگان بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری میزان - کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد درخواست باشگاه الاهلی عربستان برای میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه الجوهره به‌صورت سیستمی تعیین شده و در شرایط کنونی قابل‌تغییر نیست.

پیش‌ از این باشگاه الاهلی خواهان تعویق یک‌روزه بازی با پرسپولیس یا تغییر ورزشگاه میزبان از استادیوم ملک عبدالله (الجوهره) و به ملک فیصل شده بود. دلیل درخواست باشگاه عربستانی این بود که الاتحاد دیگر تیم شهر جده در ورزشگاه الجوهره یک روز قبل از بازی الاهلی با پرسپولیس در لیگ عربستان مقابل الوحده بازی دارد.

الاهلی درباره میزبانی از پرسپولیس در لیگ نخبگان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: 

«باشگاه الاهلی ضمن اعلام پیروی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حرفه‌ای عربستان، برای برگزاری بازی لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه ملک عبدالله در راستای حفظ حقوق باشگاه و هوادارانش تأکید می‌کند.»

«الاهلی در پی کسب صدور مجوز حرفه‌ای از سوی کمیته حرفه‌ای فدراسیون فوتبال عربستان و حضور در لیگ نخبگان آسیا ورزشگاه بازی با پرسپولیس را ۲۴ ساعت پس از دریافت برنامه بازی‌ها در تاریخ ۲۶ مرداد مشخص کرد. در این زمان سازمان لیگ حرفه‌ای عربستان برنامه بازی‌های هفته‌های سوم تا هشتم را اعلام نکرده بود.»

کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست الاهلی برای تعویق ۲۴ ساعته بازی با پرسپولیس را رد کرده و محل برگزاری دیدار ۲ تیم هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *