محمد انصاری از «تنهاتر از مسیح» می‌گوید

17:49 - 24 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۲۹۵
محمد انصاری از «تنهاتر از مسیح» می‌گوید
محمد انصاری بازیکن سابق تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس تهران، اجراهای نمایش‌های مذهبی چون «تنهاتر از مسیح» را، یک روضه کامل دانست.

خبرگزاری میزان - محمد انصاری بازیکن سابق فوتبال در گفت‌وگویی ضمن اشاره به علاقه خود به نمایش‌های مذهبی گفت: اگر توفیق باشد هر سال سعی می‌کنم به تماشای نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» بنشینم. 

وی ادامه داد: این نمایش مثل روضه و هیات است و نکاتی متفاوت را به مخاطب یادآوری می‌کند. 

انصاری ضمن اشاره به تلاش سازندگان نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح»، خواهان استمرار و تکرار این نوع نمایش‌ها شده و اظهار کرد: اتفاق خاص فصل پنجم «تنهاتر از مسیح» اضافه شدن مبحث نقش یهود در واقعه عاشورا است. در طول تاریخ، دشمنی این قوم با جبهه حق اثبات شده است و باید ابعاد ماجرا با زبان هنر، برای مردم تبیین شود. چون همه می‌دانیم که در این زمانه هم این اتفاق در حال رخ دادن است و جبهه حق و باطل در تقابل با یکدیگر هستند. 

این فوتبالیست در ادامه، ضمن اشاره به نام با معنی این نمایش، گفت: بر همه ما واجب است که جبهه حق یعنی مکتب امام حسین (ع) را تنها نگداریم. 

انصاری در پایان بیان کرد: از مردم عزیز دعوت می‌کنم تا نمایش «تنهاتر از مسیح» به عنوان یک اثر فاخر را تماشا کنند. 

پنجمین فصل نمایش بزرگ میدانی «تنهاتر از مسیح» به کارگردانی حسن بزرا و تهیه‌کنندگی امیرحسین طهرانی اثری از سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به همت موسسه هنری رسانه‌ای سیمای ققنوس روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیط به سامانه NAMATICKET. IR مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *