الحوثی: عملیات پهپادی یمن مرحله جدیدی از مبارزه است/ واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به الحدیده

17:00 - 31 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۱۵۶
الحوثی: عملیات پهپادی یمن مرحله جدیدی از مبارزه است/ واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به الحدیده
دبیرکل جنبش انصارالله یمن با اشاره به عملیات پهپادی اخیر علیه اراضی اشغالی، از ادامه این عملیات در صورت تداوم جنایت در غزه خبر داد.

خبرگزاری میزان – عبدالملک الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن، گفت که به موازات تداوم تجاوزات به غزه، ما وارد مرحله جدیدی خواهیم شد و نبرد یافا در این چارچوب انجام شد.

وی همچنین گفت: نفوذ پهپاد ما به مرکز اراضی اشغالی دشمن باعث تشویش آن شد و این مرحله جدیدی از عملیات مسلحانه ما محسوب می‌شود.

این مقام یمنی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها در حال جنگ اقتصادی و نظامی علیه مردم یمن هستند، گفت: دشمن اسرائیلی با هدف خودنمایی برای مخاطبان، الحدیده را هدف قرار داد؛ آمریکایی‌ها از جنایت‌های دشمن اسرائیلی علیه فلسطینی‌ها حمایت می‌کند.

به گفته دبیرکل انصارالله یمن، جبهه پشتیبانی در لبنان نخستین نیرویی بود که برای مقابله با دشمن در جنایت علیه غزه حرکت کرد.

الحوثی تاکید کرد: جبهه پشتیبانی یمن در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند به طور موثر حرکت کرد؛ تمامی عملیات‌های جبهه پشتیبانی در یمن تا زمان اعلام ورشکستگی بندر ام الرشرش موثر بود.

وی با بیان اینکه دشمن نتوانست عملیات ما را متوقف یا تضعیف کند، بلکه عملیات‌های ما تشدید شد و توسعه یافت، گفت: در نبرد برای حمایت از مردم فلسطین به پیگیری مستمر توسعه توانمندی‌ها روی آوردیم و سلاح‌های جدیدی را که در نبرد برای حمایت از غزه با توجه به مقتضیات صحنه و نبرد اضافه کردیم؛ در این نبرد نسبت به هر مرحله قبلی قوی‌تر هستیم و توانایی‌های ما برای رویارویی با چالش‌ها دائما در حال رشد است؛ مردم ما تجربه و توانایی به دست آورده‌اند و حتی رنج ناشی از حمله‌ها به اندازه گذشته نخواهد بود.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: هرچه تجاوزات به نوار غزه ادامه یابد، عملیات‌های ما وارد مرحله جدیدی می‌شود؛ نبرد یافا در این چارچوب قرار گرفت؛ نفوذ پهپاد به مرکز اراضی اشغالی باعث تشویش دشمن شد؛ این مرحله جدیدی از عملیات مسلحانه ما محسوب می‌شود.

وی در تشریح عملیات اخیر انصارالله، گفت: نفوذ پهپاد به پایتخت اراضی اشغالی در مرحله پنجم عملیات ما بود و مرحله‌ای است که ادامه خواهد داشت؛ اندازه حمله به یافا و تاثیر آن مشخص بود و پهپاد استفاده شده ساخت یمن بود.

الحوثی با تاکید بر اینکه دشمن حتی در آنچه تل آویو نامیده می‌شود، دیگر در امان نیست، گفت: عملیات‌ها ادامه خواهد داشت و این معادله جدیدی است؛ دشمن اسرائیلی با مشکل و معادله جدیدی مواجه شد و به شدت شکست خورد.

این مقام ارشد یمنی همچنین به موضع گیری انتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، گفت: وی به شدت نگران حمله‌ها در مجاورت بندر الحدیده و خطر تشدید تنش است.

الحوثی در بخشی دیگر تصریح کرد: قدرت بازدارندگی دشمن از بین رفته و همه ابزار‌ها برای محافظت از آن ناکام مانده است؛ دشمن اسرائیلی هر کاری بکند هرگز نمی‌تواند بازدارنده باشد و قدرت بازدارندگی اش تمام شده است.

دبیرکل انصارالله یمن در تشریح موضع کشورش در قبال تحولات فلسطین و همکاری با دیگر جبهه‌های پشتیبانی از فلسطین، تصریح کرد: موضع ما به‌عنوان مردم یمن روشن است و آن این است که ما در نبرد مقدس برای حمایت از مردم فلسطین می‌جنگیم نه موضعی پوچ؛ خوشحالیم که نبرد مستقیم با دشمن در جریان است، زیرا دلیلی بر شکست آن در جنایت علیه مردم فلسطین است؛ همکاری بین ما و بقیه جبهه‌های پشتیبانی وجود دارد و هماهنگی بین ما بیشتر و بیشتر می‌شود؛ همکاری و هماهنگی بین جبهه‌های پشتیبانی برای حمایت از مردم فلسطین بسیار مفید و مثمر ثمر است.

وی در پایان تاکید کرد: مردم ما متعهد به حمایت از مردم فلسطین هستند و هرگز تحت تاثیر تجاوز رژیم صهیونیستی قرار نخواهند گرفت و از موضع و انتخاب خود عقب نشینی نخواهند کرد؛ نتایج تجاوز به کشور ما تشدید و چالش بیشتر خواهد بود؛ ورود مستقیم دشمن به تجاوز علیه کشور ما بازدارندگی آن را برنمی‌گرداند، بلکه به تشدید و چالش کمک می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *