رئیس کل دادگستری گیلان از حوزه قضایی کوچصفهان بازدید کرد

15:42 - 21 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۸۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری گیلان از حوزه قضایی کوچصفهان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به مشروبات الکلی گفت: نیروی انتظامی با اعمال قانون، باید مکان‌های مصرف مشروبات الکلی را کشف کند و با آن‌ها برخورد قاطع کند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی از حوزه قضایی کوچصفهان بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان قضایی و برخی مدیران اجرایی این بخش حضور یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه هدف از بازدید مسئولان قضایی کمک به ارتقا وضعیت کنونی محاکم قضایی است تصریح کرد: تمام مسئولان باید در استقرار آرامش و امنیت در جامعه اسلامی تلاش کنند. 

وی با اشاره به وجود معضلاتی، چون جنگ احشام، مشروبات الکلی و سگ‌های ولگرد تصریح کرد: شهرداری باید مکانی را برای جمع آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد مشخص کند.

رئیس کل دادگستری گیلان استان در ادامه افزود: نیروی انتظامی موظف است با اعمال قانون، مکان‌های استفاده از مشروبات الکلی را جستجو کرده و پس از برخورد با متخلفان، مکان‌های مذکور را تعطیل کند.

وی با توجه به علنی بودن جنگ احشام در برخی نقاط استان گفت: باید با برگزارکنندگان و صاحبان املاکی که مسابقه در آن برگزار می‌شود برخورد کرده و مجازات‌های قانونی تعیین شده در خصوص آنان اعمال شود.

رئیس کل دادگستری استان در پایان خاطر نشان کرد: برخورد قاطع، سریع، بازدارنده و پشیمان کننده با توزیع کنندگان مشروبات الکلی و برگزار کنندگان مسابقات جنگ احشام، ضروری و لازم الاجراست.

انتهای پیام/


برچسب ها: مشروبات الکلی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *