رئیس کل دادگستری استان گلستان: پرونده شهرک زیتون گرگان تشکیل می‌شود

12:03 - 21 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۷۹۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان گلستان: پرونده شهرک زیتون گرگان تشکیل می‌شود
رئیس کل دادگستری گیلان از تشکیل پرونده برای رفع مشکلات شهرک زیتون خبر داد و گفت: دادسرا از دستگاه‌های اجرایی برای رفع مسائل و مشکلات شهرک زیتون پیگیری لازم را انجام می‌دهند.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری گلستان در صدر هیئتی از مسئولان قضایی استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای بررسی مشکلات شهرک زیتون گرگان در جمع مردم این شهرک حاضر شد.

در این دیدار، مردم مشکلات و مسائل مربوط به این محله را مطرح و خواستار ورود دادکستری برای کمک به رفع این مشکلات شدند.

رئیس کل دادکستری گلستان با اشاره به رفع مشکل شهرک زیتون گفت: در قالب این پرونده که در دادسرای مرکز استان تشکیل می‌شود، از دستگاه‌های اجرایی، رفع مسائل و مشکلات طرح شده، پیگیری خواهد شد.

حیدر آسیابی افزود: در خصوص مصوبات دیدار مردمی و میز خدمت، ضمانت اجرای آن دستگاه قضایی است و تا زمان رسیدن به نتیجه، پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: شهرک زیتون گرگان جزو مناطق با بافت جدید است که متناسب با جمعیت آن امکانات مستقر نشده و حتما در دادسرای مرکز استان از دستگاه‌های اجرایی برای رفع این کمبود‌ها مطالبه‌گری می‌کنیم.

رئیس کل دادگستر‌ی گلستان گفت: خوشبختانه امروز دو زمین‌چمن‌در این شهرک امروز کلنگ زنی و شهردار قول داد تا در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: شناسایی آسیب‌های اجتماعی به تفکیک هر محله در دادسرای مرکز استان صورت گرفته و به تدریج با حضور در این‌محلات، برای کاهش آسیب‌ها ظرفیت‌های دستگاه‌های متولی را پای کار خواهیم آورد.

وی گفت: ملاقات‌های مردمی و حضور در محله‌ها و مناطق مختلف استان به منظور دسترسی راحت‌تر مردم به مسئولان قضایی و همچنین بررسی میدانی مشکلات و آسیب‌های مناطق مختلف، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *