رئیس کل دادگستری گلستان: قضات و دادستان‌ها به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کنند

12:13 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۷۵۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری گلستان: قضات و دادستان‌ها به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کنند
رئیس کل دادگستری استان گلستان از مردم استان برای حضور در انتخابات پرشور دعوت کرد.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان با همراهی جمعی از کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان دقایقی پیش با حضور در مسجد حضرت امیر گرگان، رای خود را به صندوق انداخت.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با توجه به این در دور دوم انتخابات که تعداد نامزد‌ها محدودتر است و از طرفی شناخت مردم نسبت به نامزد‌ها و برنامه‌های آن‌ها بالاتر رفته و با توجه به توصیه رهبر انقلاب خوشبختانه از صبح امروز شاهد مشارکت پرشورتر درانتخابات هستیم.

حیدر آسیابی از مردم استان دعوت کرد و گفت: مردم با حضور پرشور خود امروز هم حماسه‌ای دیگر رقم بزنند.

آسیابی از عوامل اجرایی به ویژه عوامل انتظامی که نقش پررنگ‌تری در برقراری امنیت دارند قدردانی کرد.

وی بیان کرد: در مرحله دوم هم تاکنون پرونده‌ای تشکیل نشده است و انتخابات تا این ساعت در کمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است.

آسیابی افزود: امروز قضات شعب رسیدگی کننده به تخلفات انتخاباتی و دادستانها، میدانی در سطح شهر‌ها حضوردارند تا در صورت بروز تخلف یا جرم بلافاصله رسیدگی کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به این که تاکید دوباره ما رعایت قانون و اخلاق در امر انتخابات است، گفت: فقط مجاری قانونی وظیفه اعلام نتایج انتخابات را دارند و هرگونه اعلام زودهنگام نتایج از منابع غیررسمی جرم و مصداق تشویق اذهان عمومی است.

اسپانلو دادستان مرکز استان گلستان هم مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان را یکی از پایه‌های اصلی جمهوریت خواند و گفت: این انتخابات هر چه پرشورتر برگزار شود و هر چه مردم با قدرت پای صندق‌های رای بیایند جمهوریت نظام پررنگ‌تر و پایه‌های نظام مستحکم‌تر می‌شود.

دادستان از مردم استان گلستان دعوت کرد و گفت: پای صندوق حاضر شوند و با رای به فرد اصلح حماسه‌ای دیگر را خلق کنند و رئیس جمهور صالح را به هیئت دولت بفرستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *