نماینده جدید استان گلستان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه معرفی شد

13:07 - 14 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۶۱۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
نماینده جدید استان گلستان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه معرفی شد
علی غلامی پاچی به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و نماینده استان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه برای پیگیری درخواست‌های مردمی، معرفی شد.

خبرگزاری میزان- در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان گلستان علی غلامی پاچی به عنوان معاون قضایی رئیس کل و نماینده استان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه برای پیگیری درخواست‌های مردمی، معرفی و از تلاش‌های ارزنده، ولی‌الله داودی، معاون پیشین رئیس کل در این بخش قدردانی شد.

حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم، با قدردانی از خدمات و تلاش‌های معاون پیشین ارتباطات مردمی دادگستری استان، گفت: حُسن رفتار و سعه صدر وی در پاسخگویی به مراجعان و رسیدگی به پرونده‌ها، ستودنی است و در مدت خدمت ایشان در این سمت، کوچکترین نارضایتی از سمت مردم گزارش نشد.

وی افزود: معاون جدید نیز که تا پیش از این سمت سرپرست محاکم تجدیدنظر را برعهده داشت، در  برخورد با مراجعان، سعه صدر دارند.

رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم از انتخاب ۳ تن از مدیران استانی دادگستری گلستان به عنوان مدیران برتر استانی قوه قضاییه خبر داد و گفت: احمد جعفری معاون قضایی در امور حل اختلاف دادگستری به عنوان مدیر برتر معاونت حل اختلاف قوه قضاییه، حسن ثناگو معاون مالی، پشتیبانی و امور عمرانی دادگستری کل استان گلستان به عنوان مدیر برتر معاونت مالی، پشتیبانی و امور عمرانی قوه قضاییه و حسین زارعی مدیر کل پزشکی قانونی استان به عنوان مدیر برتر استانی انتخاب شدند.

گفتنی است؛ همچنین عزت‌الله حمزه‌نژاد به عنوان سرپرست جدید محاکم تجدیدنظر استان معرفی شد.

ولی الله داودی نماینده پیشین استان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه نیز به سمت معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان مازندران منصوب شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *