دو زندانی مالی با کمک هیئت‌های بندرگز آزاد شدند

9:19 - 24 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۱۶۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دو زندانی مالی با کمک هیئت‌های بندرگز آزاد شدند
همزمان با جریان برگزاری مراسم هیئت یا حسین (ع) شهرستان بندرگز ۲ محکوم مالی با کمک عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) آزاد شدند.

خبرگزاری میزان – حیدر آسیایی رئیس کل دادگستری گلستان با حضور در میز خدمت قضایی در حاشیه مراسم عزاداری این‌ هیئت گفت: بدهی این دو نفر حدود ۲۷۰ میلیون تومان بود که به علت ناتوانی در پرداخت این مبلغ که ناشی دیه حوادث کارگاهی و بدهی بود، زندانی شده بودند.

آسیابی افزود: با پادرمیانی صلح یاران، شاکیان از بخش بزرگی از این دیه گذشتند و بقیه این بدهی هم با کمک جمعی از عزاداران حسینی در این هیئت استان و ستاد دیه استان تامین شد.

آسیابی با بیان این که این دو مددجو آزاد شدند افزود: از ابتدای ماه محرم ۱۴ محکوم در قالب پویش هر «هیئت، آزادی یک زندانی» آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این پویش تا اربعین حسینی ادامه دارد و امیدواریم تعداد بیشتری از محکومان مالی غیرعمد با کمک‌های مردمی آزاد شوند.

 آسیابی همچنین از اجرای پویش «به عشق حسین می‌بخشم» در استان خبر داد و گفت: در قالب این پویش هم بر صلح و سازش در پرونده‌های مهم و همچنین پرونده‌هایی که محکومان آن هنوز به زندان نرفته‌اند و می‌توان با گذشت شاکیان از ورود این افراد به زندان جلوگیری کرد، تلاش می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: آزادی زندانیان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *