گفت‌وگو|

کیهانی: صدمات بدی به پیکره دوومیدانی وارد شده بود/ با انتخاب حدادی دلگرم شدیم

8:45 - 14 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۴۴۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
کیهانی: صدمات بدی به پیکره دوومیدانی وارد شده بود/ با انتخاب حدادی دلگرم شدیم
دارنده مدال طلای دوی ۳ هزار متر مانع بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: در دوران مدیریت قبلی فدراسیون کسانی سمت می‌گرفتند که شناخت چندانی از مواد این رشته نداشتند.

حسین کیهانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به انتخاب احسان حدادی به عنوان رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: همه ما از این اتفاق بسیار شاد و مسرور هستیم چرا که با انتخاب حدادی جان تازه‌ای به دوومیدانی تزریق شده است.

وی ادامه داد: خود من به شخصه از این اتفاق بسیار دلگرم شدم، زیرا او کسی است که در دوران قهرمانی به عناوین مهمی در میادین مهمی مانند المپیک، فهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی دست یافته و ... رسیده و همین امر یک امتیاز مثبت برای ما ورزشکاران تلقی می‌شود تا بدانیم فردی از خود خانواده به عنوان رئیس با رأی اعضای مجمع انتخاب شده است.

دارنده مدال طلای دوی ۳ هزار متر مانع بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: من هم تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا با انگیزه بالاتری به تمریناتم ادامه بدهم تا بتوانم مانند بازی‌های آسیایی جاکارتا در ادامه مسیر هم شادی که حق طبیعی مردم کشورم است را به آن‌ها هدیه بدهم.

کیهانی با انتقاد از اینکه برخی مسئولان شناخت چندانی از این رشته نداشتند، گفت: متأسفانه در دوران مدیریت قبلی فدراسیون کسانی سمت می‌گرفتند که شناخت چندانی از مواد این رشته نداشتند! دیدن این موارد واقعاً ناراحت‌کننده بود چرا که باعث شد در این مدت صدمات بدی به پیکره این رشته از لحاظ نتیجه‌گیری وارد شود. خوشبختانه، اما اکنون کسی که پشت میز مدیریت نشسته که قطعاً توانایی‌هایش به من ورزشکار کمک خواهد کرد تا بدون هیچ دغدغه‌ای تنها به فکر تمریناتم باشم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *