بیرانوند: فسخ قراردادم کاملاً قانونی است/ بابت اتفاقاتی که برایم افتاده به خودم افتخار می‌کنم/ هرکسی علیه من مطلبی کار کرده پول گرفته

21:49 - 13 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۵۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۴ دیدگاه
بیرانوند: فسخ قراردادم کاملاً قانونی است/ بابت اتفاقاتی که برایم افتاده به خودم افتخار می‌کنم/ هرکسی علیه من مطلبی کار کرده پول گرفته
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقاتی افتاده که در چند روز آینده همه می‌شنوید که چرا پول من را ندادند و دنبال چه بودند که مرا اذیت کنند.

خبرگزاری میزان - علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی درباره فسخ قرارداد و جدایی‌اش از پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بابت اتفاقاتی که در این، یکی دو هفته برای من افتاد می‌خواستم چند دقیقه با شما مستقیم صحبت کنم. چون گفتم اگر بیشتر سکوت کنم برای جامعه فوتبال و ورزش خوب نیست.

*اتفاقاتی برای من بابت این فصل قراردادم با باشگاه پرسپولیس افتاد که به شما و همه مردم و هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس می‌گویم که فسخ قرارداد من کاملاً قانونی است و هیچ خلافی در فسخ قراردادم نیست. اتفاقی که دارد من را اذیت می‌کند فضای مجازی، مجریان و گزارشگران محترم و قلم به دستان رسانه‌های عزیز است که بخاطر اینکه بازدید و مخاطب زیادی داشته باشند و برای خودشان مخاطب جلب کنند این کار را می‌کنند و من این اجازه را نمی‌دهم.

*من کاری به رنگ لباس تیمم ندارم و ۱۰ - ۱۲ سال است که در تیم ملی بازی می‌کنم و به نظرم بی‌احترامی به من است که این همه برای تیم ملی زحمت کشیدم. خوب نیست برای چیز‌هایی که نمی‌دانید عکس‌العمل زیاد نشان بدهید. برای صحبت‌های سایت‌ها و ادمین‌های پست‌های مجازی که به نظرم همه خط گرفتند که من را جلوی هواداران بیاندازند. به نظرم خوب نیست بخواهند بی‌احترامی کنند.

*اتفاقاتی برای من افتاده که می‌گویند بیرانوند دهاتی و عشایر است، افتخار می‌کنم که دهاتی هستم، افتخار می‌کنم که عشایر هستم، افتخار می‌کنم که از عشایر به اینجا رسیده‌ام و بیشتر از همه افتخار می‌کنم که از عشایر آمدم و هیچ هزینه‌ای بابت این جایگاهی که دارم نکرده‌ام. همه می‌دانند که فقط با کمک مردم عزیزم و کمک بالا سری که خیلی هوایم را دارد، به این جایگاه رسیدم. یک هزار تومانی هم هزینه نکردم بابت رسانه، ادمین و فضای مجازی که من را یک پله بخواهند بالاتر ببرند و به خودم بابت این همه اتفاقاتی که برایم افتاده افتخار می‌کنم.

*بابت فسخی که انجام داده‌ام کاملاً قانونی است و بر فرض مثال هم بگوییم که بیرانوند مطالباتش را کامل از باشگاه پرسپولیس گرفته، اما چرا بعد از فسخ قرارداد من هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره هیچ تماسی با من نگرفتند که شما که مطالبات را کامل گرفتید چه شد که فسخ کردید؟

*وقتی که هیچ تماسی با من گرفته نمی‌شود و هیچ پیامکی برای من نمی‌آید یعنی من کارم را درست جلو برده‌ام و تصمیمی گرفتم که به نظرم یک تصمیم خیلی عادلانه بود. 

*خیلی از شما می‌گویید علی بیرانوند پولکی است و به خاطر ۳۰۰ میلیون تومان فسخ کرد، علی بیرانوند نزدیک به ۲ میلیارد تومان از مطالباتش مانده که باید باشگاه بزرگ پرسپولیس آن را می‌داده. 

*اتفاقاتی افتاده که در چند روز آینده همه شما می‌شنوید که چرا پول من را ندادند و دنبال چه بودند که مرا اذیت کنند. می‌خواهم به شما بگویم که من می‌دانستم دنبال این هستند که من را بیاندازند جلوی هواداران.

*نه فقط من بیرانوند بلکه تمام بازیکنان پرسپولیس در این ۷ - ۸ سال زحمت کشیدند و باید بهشان احترام بگذارید، حق‌شان را می‌خواهند، اما حالا هوادار واکنش نشان می‌دهد. در این ۷ - ۸ سال بازیکنان پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند و قهرمانی‌های زیادی به دست آوردند و وقتی که حق‌شان را می‌خواهند شما نباید با عکس‌العمل یک ادمین فضای مجازی یا پیج و رسانه فشار بیاورید و هر حرف رکیکی که بخواهید به خانواده و ناموسش بزنید، این از نظر من خوب نیست.

*باشگاه بزرگ پرسپولیس متکی به من و امثال من نیست و بیرانوند برود جایگزین هست و از این اتفاقات افتاده برای باشگاه بزرگ پرسپولیس زیاد افتاده است.

*اگر برای بیرانوند اتفاقی افتاده و فسخ کرده، دنبال حقم بوده‌ام و وقتی که شما در همین چند روز می‌بینید بازیکنانی هستند که تیم‌های‌شان در حال سقوط بوده و الان در تیتر اول خبر‌های ورزشی و رسانه‌ها و پیج‌های فضای مجازی هستند که ۴۰ میلیارد تومان، ۳۰ میلیارد تومان پول رضایتش است و از اینور رانده شد و بردنش آنور و رقم‌های زیادی به آن‌ها پیشنهاد می‌شود، انتظار داشته باشید که بازیکن پرسپولیس نه بیرانوند بلکه کسانی که زحمت کشیده‌اند باید به آن‌ها احترام بگذارند.

*یک اتفاقاتی دارد من را اذیت می‌کند، چند تا از پیشکسوتان انگشت نمای فوتبال ما هستند، اولا که من تمام پیشکسوتان را دوست دارم و از آن‌ها الگوبرداری می‌کنم و خیلی چیز‌ها از آن‌ها یاد می‌گیرم، ولی من می‌دانم تمام پیشکسوتانی که درموردم صحبت می‌کنند از کجا خط می‌گیرند و خودم می‌دانم اگر این پیشکسوتان برگردند به عقب و فکر کنند که چه اتفاقاتی برای باشگاه پرسپولیس رقم زده‌اند چگونه درباره بیرانوند صحبت می‌کنند.

انتهای پیام/



مجبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
0
0
کافر همه را به کیش خود پندارد همه مثل تو پول پرست نیستن لیاقت وشخصیت داری ریگه هرگز به تیم برنگرد تو هرچی داری پرس پولیس داری هیچ افتخاری نداری برو هرگز برنگرد تو دیگه طرفدار نداری
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
0
0
اگر دلاور لرستان بیرانوند نبود
هرگز پرسپولیس به این شش قهرمانی نمی‌رسید.آقایان مدعی.
ده دوازده سال چارم پنجمی یادشان رفته.نمک بحرامی خوب نیست.تمام انرژی وجوانیش رو
فدای پرسپولیس کرد .هرجای دیگری برود آباد خواهد کرد.
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
0
0
نکنه پسر عموی بیرانوند هستین که نظرات را منعکس نمیکنید ، خداحافظ خبرگزاری میزان
بآبک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
0
0
زود بروپی کارت
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *