گفت‌وگو|

حلالی: باید گاریدو را حمایت کنیم/ بیرانوند نباید گذشته‌اش را فراموش کند، پرسپولیس او را بزرگ کرد

1:40 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۳۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حلالی: باید گاریدو را حمایت کنیم/ بیرانوند نباید گذشته‌اش را فراموش کند، پرسپولیس او را بزرگ کرد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربیان اسپانیایی همواره از دانش و علم فوتبالی خوبی برخوردار هستند و باید گاریدو را حمایت کنیم تا نتیجه بگیرد.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: انتخاب گاریدو می‌تواند برای پرسپولیس از جنبه‌های مختلف موثر باشد. هر مربی که باشگاه انتخاب کرده باید احترام بگذاریم و برای کسب موفقیت به این مربی کمک کنیم.

وی ادامه داد: نام‌های زیادی طی این مدت سر زبان‌ها بود. از اسکوچیچ تا ماتزاری و از تارتار تا علی دایی مربیانی بودند که درباره انتخاب آن‌ها به عنوان سرمربی سرخ‌پوشان بحث و جدل شد، اما در نهایت گاریدو را انتخاب کردند. از سوابق او اطلاع زیادی ندارم و تنها می‌توانم بگویم که مربیان اسپانیایی همواره از علم و دانش فوتبالی بالایی برخوردار هستند و باید بستر مناسب و زیرساخت‌ها را برای او فراهم کنیم تا بتواند در آرامش روی مسائل فنی تیم متمرکز شود. 

باید بساط آپشن بازی‌ها جمع شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با حواشی و فسخ قرارداد بیرانوند، تصریح کرد: بیرانوند زمان حضور در پرسپولیس کمک زیادی به تیم کرد و بابت تمام زحماتی که کشید باید تشکر کنیم. به نظرم هواداران باید فرصت دهند تا بیرانوند هم حرف‌هایش را بزند و آن موقع قضاوت کنیم. از نظر کلی بیرانوند قرارداد و آپشن‌ها را به صورت تمام و کمال دریافت کرده و حتی بیشتر از آن چیزی که بود پول گرفت. آپشن‌هایی که باشگاه برای برخی بازیکنان در نظر می‌گیرد قطعاً در آینده باعث ضرر باشگاه خواهد شد. یعنی چه که یک بازیکن توپ بیشتر می‌گیرد و یا گل می‌زند باید آپشن بگیرد؟ باید بساط این پول‌ها جمع شود تا بازیکنان بیشتر از اینکه پول را اولویت قرار دهند روی کیفیتشان کار کنند.

پرسپولیس باعث بزرگ شدن بیرانوند شد

حلالی با بیان اینکه بیرانوند باید به حضور در پرسپولیس و پوشیدن پیراهن قرمز افتخار کند، عنوان کرد: اگر پول برای بیرانوند مهم است بهتر بود از این زودتر پرسپولیس را رها کند. چه تیمی مانند پرسپولیس می‌توانست او را معروف کند. بیرانوند تا پیش از اینکه دروازه پرسپولیس شود کسی او را نمی‌شناخت و اکنون برای بالا بردن مبلغ قرارداد خود روی اعصاب هواداران می‌رود. هر فصل این جریان‌ها از سوی این دروازه‌بان رخ می‌دهد و به نظرم او باید بارش را جمع کند و از تیم برود. مدیریت باید به دنبال یک دروازه‌بان در خور نام پرسپولیس باشند و کسی را انتخاب کنند که باشگاه را به پول نفروشد.

کریم باقری از دلایل حفظ شاکله پرسپولیس بود

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه از وقتی کریم باقری رفت شاکله تیم به هم ریخت و سال به سال متزلزل شد و هر کس برای باشگاه قد علم کرد. اگر چند بازیکن هم بروند چیزی از دست ندادیم و می‌توانیم مجدداً بازیکن پرورش دهیم. پرسپولیس بود که ترابی را پرورش داد و از آن‌ها یک ستاره ساخت. بیرانوند را پرسپولیس پرورش داد و اگر نام پرسپولیس روی سینه او نبود قطعاً به این اندازه شهرت پیدا نمی‌کرد. هر دروازه‌بان دیگری بیاید پرسپولیس او را بزرگ می‌کند و بنظرم بیرانوند اگر به دنبال پول بیشتر است برود به دنبال زندگی اش تا درآمد بیشتری داشته باشد. برای هر بازیکنی که جدا می‌شود آرزوی موفقیت دارم و توصیه من به آن‌ها این است که اگر رفتند دیگر برنگردند و به هواداران قول می‌دهم که خیلی زود بازیکنان جدید جای آن‌ها را با قدرت خواهند گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *