پرسپولیس به دنبال منعفت مالی مطلوب از جدایی مدافع قطری

1:02 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۳۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پرسپولیس به دنبال منعفت مالی مطلوب از جدایی مدافع قطری
به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس به دنبال منعفت مالی مطلوب از جدایی مدافع قطری است.

خبرگزاری میزان - بعد از انتشار خبر جدایی عبدالکریم حسن از تیم فوتبال پرسپولیس توسط رسانه‌های قطری و پیوستن وی به الوکره باشگاه پرسپولیس بلافاصله این خبر را تکذیب و اعلام کرد که این مدافع بدون هیچ بند فسخی یک فصل دیگر با سرخپوشان پایتخت قرارداد دارد.

اما این تمام ماجرا نبود چراکه چندین رسانه دیگر قطری نیز این موضوع را پوشش دادند و حتی از علاقه الریان و الغراقه به جذب این مدافع خبر دادند.

گفته می‌شود باشگاه الوکره پیشنهادی ۸۰۰ هزار دلاری داده که با مخالفت پرسپولیس روبه‌رو شده است و باشگاه پرسپولیس به باشگاه قطری اعلام کرده تنها در ازای دریافت ۲ میلیون دلار رضایتنامه عبدالکریم حسن را صادر می‌کند.

از سوی دیگر عنوان می‌شود که عبدالکریم هیچ علاقه و انگیزه‌ای برای ماندن در پرسپولیس ندارد و این موضوع را به رضا درویش اطلاع داده و اعلام کرده تمایل دارد به لیگ ستارگان قطر برگردد.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی مخالفت باشگاه پرسپولیس برای جدایی عبدالکریم حسن منفعت مالی بیشتر در جریان این انتقال است تا بلکه بتوانند با تکیه بر آن بخش زیادی از مشکلات مالی خود را حل کنند.

از سوی دیگر با وجود کیفیت فنی بالای مدافع قطری، اما این بازیکن آنطور که باید و شاید مثمرثمر نبوده و در طی ۱۵ دیداری که برای پرسپولیس به میدان رفته تنها موفق به ثبت یک پاس گل آنهم در جام حذفی شده است، موضوعی که تردید مسئولان باشگاه را در کنار سن بالای این مدافع که برخی کارشناسان آن را دلیل کندی وی می‌دانند، در پی داشته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *