وزیر ورزش: در کنار ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی هستیم

17:23 - 16 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۹۷۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش: در کنار ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی هستیم
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با تیم ملی قایقرانی اعزامی به بازی‌های پارالمپیک پاریس گفت: ما در کنار تمامی ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی هستیم چون الویت جدی ما برای توسعه و تعالی ورزش هستند.

خبرگزاری میزان - کیومرث هاشمی به همراه معاونان خود در جمع قایقرانان پارالمپیکی حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی که از قبل صورت گرفته امروز در اردوی تیم پارالمپیک حضور پیدا کردیم و‌ خوشحالم که توانستم از نزدیک با ورزشکاران دیدار کنم.

وی افزود: از هفته قبل بازدید از اردو‌های تیم‌های اعزامی به بازی‌های المپیک وپارالمپیک را آغاز کردیم و‌ امروز در فدراسیون قایقرانی حضور پیدا کردیم تا از نزدیک با این دو ورزشکار پارالمپیکی صحبت کنیم تا مشکلات را بشنویم و در جهت رفع آن گام برداریم.

هاشمی تصریح کرد: خداراشاکرم، شرایط ورزشکاران و دریاچه آزادی که محل تمرین این دو قایقران پارالمپیکی است، بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: در این بازدید به ورزشکاران و مسئولان قول دادیم تا کمک کنیم که امکانات ورزشکاران اعم از قایق و پارو را بتوانند به راحتی وارد کشور کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوابگاه ورزشکاران از سوی فدراسیون ساخته شده و اگر مشکلی در این زمینه داشته باشند، ما در کنار ورزشکاران هستیم چون الویت اصلی برای ما ورزشکاران هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *