اینیستا در راه پرسپولیس؟/ اسطوره بارسلونا ترند ترنسفرمارکت شد

8:45 - 09 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۷۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اینیستا در راه پرسپولیس؟/ اسطوره بارسلونا ترند ترنسفرمارکت شد
سایت مطرح ترنسفرمارکت احتمال پیوستن اینیستا به پرسپولیس را ۷۵ درصد می‌داند.

خبرگزاری میزان - شایعه پیوستن آندرس اینیستا به پرسپولیس باعث شد هافبک افسانه‌ای بارسلونا پس از مدت‌ها در جمع ترند‌های ترنسفرمارکت قرار گیرد و پروفایل این بازیکن مورد جست‌وجوی مخاطبان فارسی زبان و خارجی در سرتاسر دنیا و به یکی از پربازدیدترین بازیکنان در بامداد شنبه ۹ تیرماه تبدیل شود.

سایت پرمخاطب ترنسفرمارکت که در حوزه آمار و نقل و انتقالات بازیکنان فعالیت می‌کند و ارتباط نزدیکی با ایجنت‌ها و مدیر برنامه‌های فوتبالی دارد احتمال پیوستن اینیستا به پرسپولیس را ۷۵ درصد تخمین زده است.

باید منتظر ماند تا ببینیم اینیستای ۴۰ ساله پس از حضور در تیم‌های آسیایی، این بار در قامت بازیکن یکی از تیم‌های محبوب ایرانی قرار می‌گیرد یا این خبر صرفاً یک بازارگرمی برای ملی‌پوش اسبق و کهنه‌کار اسپانیایی است.

 

اینیستا در راه پرسپولیس؟/ اسطوره بارسلونا ترند ترنسفرمارکت شد

اینیستا که تابستان ۲۰۲۳ به تیم فوتبال الامارات پیوسته بود همراه با این تیم به دسته دوم فوتبال باشگاهی امارات سقوط کرد.

الامارات که  با به خدمت گرفتن آندرس اینیستا یکی از بزرگ‌ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال امارات را رقم زد، فصل را با ثبت تنها ۴ پیروزی و ۱۶ شکست (۱۷ امتیاز) به پایان رساند و همراه با حتا، قعرنشین لیگ، راهی دسته دوم شد.

اینیستا پس از جدایی از بارسلونا در تابستان ۲۰۱۸، ۵ فصل را در ویسل کوبه ژاپن سپری کرد و تابستان سال گذشته راهی الامارات شد. او در فصل ۲۴-۲۰۲۳، ۲۲ بازی برای الامارات انجام داد و ۵ گل و یک پاس گل را به ثبت رساند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *