گفت‌وگو|

صادق‌پور: برای قضاوت در المپیک خیلی سختی کشیدم/ امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای بوکس ایران باشم

7:45 - 30 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۷۰۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
صادق‌پور: برای قضاوت در المپیک خیلی سختی کشیدم/ امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای بوکس ایران باشم
داور ۳ ستاره بوکس ایران گفت: ان‌شاءالله با قضاوت‌های خوب در المپیک بتوانم مسیر را برای سایر داوران جوان ایران هم باز کنم.

فرزاد صادق‌پور در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخاب شدن برای قضاوت در المپیک پاریس اظهار داشت: من و بابک بردبار در رقابت‌های گزینشی المپیک خیلی سختی کشیدیم و در رقابت‌های مختلفی قضاوت کردیم. خود من در رقابت‌های گزینشی المپیک در اروپا و آفریقا حضور داشتم و در جهانی تایلند هم قضاوت کردم.

وی افزود: در سه تورنمنت گزینش شدم و خوشبختانه من و بابک بردبار برای قضاوت در المپیک انتخاب شدیم که افتخار بزرگی است و امیدوارم نماینده‌های شایسته‌ای برای بوکس ایران باشیم.

امیدوارم بتوانم مسیر را برای داوران جوان ایران باز کنم

داور سه ستاره بوکس ایران درخصوص دشواری‌های مسیر رسیدن به المپیک تصریح کرد: خیلی سختی کشیدم و می‌دانستم خدا من را نگاه می‌کند و به المپیک پاریس می‌رسم. این همه سال زحمت کشیدم و عمرم را در بوکس گذراندم و الان حال وصف ناپذیری دارم. ان‌شاءالله با قضاوت‌های خوب در المپیک بتوانم مسیر را برای سایر داوران جوان ایران هم باز کنم.

صادق‌پور درباره ستاره دار شدن داوران ایرانی گفت: در حاشیه رقابت‌های گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت با حضور مدرسین بین‌المللی از داوارن ایرانی آزمون ستاره دار شدن گرفته شد که خوشبختانه تعداد زیادی از داوران جوان ما ستاره دار شدند.

داوران جوان و بسیار خوبی داریم

وی در پایان خاطرنشان کرد: داوران جوان و بسیار خوبی داریم که باید تجربه کسب کنند. با حضور در مسابقات مختلف و گذراندن دوره‌های مختلف یک داور جوان می‌تواند روز به روز بهتر شود تا ان‌شاءالله روز به روز تعداد داوران ۳ ستاره و المپیکی ما بیشتر شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *