گفت‌وگو|

عربشاهی: اسکوچیچ خوب بود، ماتزاری بیاید پرسپولیس متزلزل خواهد شد/ بیرانوند لیاقت نداشت

6:00 - 04 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۷۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
عربشاهی: اسکوچیچ خوب بود، ماتزاری بیاید پرسپولیس متزلزل خواهد شد/ بیرانوند لیاقت نداشت
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اسکوچیچ به خوبی روی بازیکنان پرسپولیس و لیگ ایران شناخت داشت و در همان فصل اول حضورش نتیجه لازم را می‌گرفت اما ماتزاری در این موضوع شکست خواهد خورد.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخاب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس تنها اسکوچیچ بود. متأسفانه بی‌مهری‌های زیادی به او شد و زمانی که در ایران حضور داشت با او بدرفتاری کردند. اکنون اگر نمی‌خواهد برگردد، حق دارد.

ماتزاری باعث نابودی پرسپولیس خواهد شد

وی ادامه داد: اسکوچیچ روی بازیکنان ایرانی و رقابت‌های لیگ برتر شناخت خوبی دارد و پتانسیل این را داشت که از همه بازیکنان موجود بهترین استفاده را ببرد. کسانی که می‌خواهند ماتزاری را به ایران بیاورند و به باشگاه بچسبانند مطمئناً هزینه هنگفتی بابت آن به جیبشان خواهد رفت. مربی که هیچ شناختی روی لیگ ایران و کیفیت بازیکنان ایران ندارد چگونه می‌خواهد موفق شود. ما در فصل آینده بازی‌های آسیایی را داریم و در چند تورنمنت مهم نیز شرکت خواهیم کرد و هیچ جای آزمون و خطا نخواهیم داشت. می‌گویند او رزومه دار است، اما به نظر من رزومه به این است که مربی بتواند نتیجه بگیرد؛ وقتی اینگونه هیچ شناختی روی بازیکنان ندارد چگونه می‌خواهد قهرمان شود؟ متأسفانه مدیران فوتبالی ما به دنبال برخی دلالان هستند. اگر ماتزاری بیاید، پرسپولیس متزلزل می‌شود و هواداران صدایشان در خواهد آمد. 

علی دایی بهترین گزینه برای پرسپولیس است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با انتخاب سرمربی ایرانی، تصریح کرد: اگر می‌خواهند مربی ایرانی بیاورند امیدوارم تارتار را نیاورند، زیرا او قطعاً در پرسپولیس آسیب خواهد دید. بهترین گزینه ایرانی در این مقطع فقط و فقط علی دایی است. او اگر به پرسپولیس بیاید به کسی باج نخواهد داد و تیم را به خوبی مدیریت خواهد کرد. در درجه بعدی سوال من این است که چرا از مربی‌های دهه ۶۰ استفاده نمی‌کنند؟ من بهترین مدرک‌های فوتبالی دنیا را دارم و اکنون تیم ندارم، اما در سوی دیگر کسانی هستند که بدون هیچ مدرکی در لیگ برتر تیم دارند. مشکل از من است که رک صحبت می‌کنم. اگر در گذشته می‌دانستم که اگر به دورتموند نروم و به خاطر عشق به پیراهن پرسپولیس در ایران بمانم و قید ۲ میلیون دلار را بزنم قطعاً این کار را نمی‌کردم.

برخی بازیکنان لیاقت پرسپولیس را ندارند

عربشاهی با بیان اینکه برخی لیاقت پوشیدن لباس پرسپولیس را ندارند، عنوان کرد: پوشیدن لباس قرمز عشقی می‌خواهد که بیرانوند متاسفانه نداشت. در فصول گذشته نیز شاهد چنین حرکت‌های دور از معرفتی از بیرانوند بودیم. زمانی هم تیم‌های لیگ برتر پیشنهادات نجومی به ما می‌دادند، اما به خاطر عشق به هواداران پول‌ها را کنار زدیم و در پرسپولیس ماندیم. در آن زمان بسیاری از پیشکسوتان به ما می‌گفتند که چرا چنین کاری کردیم و جوابمان فقط احترام به هوادار بود. بیرانوند اگر دوست دارد می‌تواند برود، اما سوالی که از او دارم این است که در سه چهار بازی آخری که انجام داد چه عملکرد مثبتی داشت؟ یک جوان را جای بیرانوند در درون دروازه تیم ملی می‌گذاشتیم حداقل آن گل‌ها را نمی‌خورد! با رفتن امثال بیرانوند، ترابی و ... قطعاً چیزی تغییر نخواهد کرد و نکته مثبت آن هم این است که جا برای بازیکنان جوان باز خواهد شد. متأسفانه طی این مدت تغییرات زیادی در پرسپولیس انجام شده، اما همانطور که می‌بینیم نام پرسپولیس همواره قهرمان خواهد بود. 

وقتی گفتند VAR را می‌آورند پس نباید نگران باشند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: مسئولیت ورزش ما در دستان وزیر ورزش است و کیومرث هاشمی انسان بسیار شریفی است و به عنوان یک بازیکن ملی او را به عنوان یک شخصیت ورزشی کشور قبول دارم. تاج به عنوان رئیس فدراسیون کارش را به خوبی بلد است و طی مدت نیز موفق بوده. اکنون تلاش می‌کنند کمک داور ویدیویی را بیاورند. امیدوارم تمام ورزشگاه‌های ایران را به این تکنولوژی مجهز کنند. نکته مهم این است که با ورود کمک داور ویدیویی نیز مشکلات فوتبال ما حل نخواهد شد و آن کسی که بخواهد خرابکاری کند با وجود VAR هم آن را انجام می‌دهد. در خصوص باشگاه پرسپولیس نیز زمه‌هایی درباره رفتن ترابی وجود داشت و باید بگویم که این چیز‌ها باعث نمی‌شود پرسپولیس زمین بخورد و همچنان برای قهرمانی خواهیم جنگید شما‌ها بروید و پشت سرتان را هم نگاه نکنید. در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی در کیفیت اورونوف و عبدالکریم حسن می‌خواهیم نه امثال نبیل باهویی. امیدوارم بهترین عملکرد را از مدیریت ببینیم. 

انتهای پیام/



محمد
|
France
|
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
0
0
آقا ضیا..قرار نیست بیرو اشتباه تو رو تکرار کنه..توالان آویزون هستی ک بهت تیم بدهند ونمیدن.اگه پولدار بودی الان آویزون نمیشدی.بیرو حق داره برا فردای زن وبچه ش آینده ای بسازه ک نیاز ب آویزون شدن نداشته باشه و روی پول وپای خودش بایسته.شماها رو علی پروین سیاه می‌کرد و باپول شماها الان روی ابرهاست..شماها حماقت کردید چرا بعد ۶۰سال هنوز نفهمیدی ک بهت زدن،؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *